ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لی جون
تکنولوژی

دست مدیرعامل شیائومی در استفاده از آیفون رو شد

تا به امروز مالکان بسیاری از برندها در هنگام استفاده از محصولات شرکت‌های دیگر، مورد توجه قرار گرفته‌اند. در جدیدترین مورد «لی جون»، مدیرعامل شیائومی در شبکه اجتماعی «ویبو» پستی را با آیفون به اشتراک ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

تا به امروز مالکان بسیاری از برندها در هنگام استفاده از محصولات شرکت‌های دیگر، مورد توجه قرار گرفته‌اند. در جدیدترین مورد «لی جون»، مدیرعامل شیائومی در شبکه اجتماعی «ویبو» پستی را با آیفون به اشتراک گذاشته است.

محبوبیت بالای محصولات اپل در کشورهای مختلف مانند چین، بر هیچ کس پوشیده نیست، به همین علت شاهد استفاده از آن‌ توسط افراد شناخته شده زیادی هستیم. با این وجود اگر مدیرعامل یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده گوشی از آیفون استفاده کند، برای بسیاری تعجب برانگیز خواهد بود.

برخی شبکه‌های اجتماعی معمولا زمانی که پستی را به اشتراک می‌گذارید، دستگاهی که با آن چنین کاری را انجام داده‌اید، مشخص می‌کند و شبکه اجتماعی چینی ویبو نیز چنین ویژگی دارد. تا به امروز بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای فناوری با استفاده از این قابلیت، به نام گوشی‌هایی که هنوز معرفی نشده بودند، پی می‌بردند، اما موضوع در مورد مدیرعامل شیائومی متفاوت است.

لی جون در پستی کاربران را به خرید چندین کتاب تشویق کرده که این موضوع جنجال‌برانگیز نیست، اما وی برای این کار از آیفون استفاده کرده، موضوعی که واکنش بسیاری از طرفداران را در پی داشته. پس از واکنش‌های گسترده، لی تصمیم به حذف این پست و اشتراک دوباره آن با گوشی شیائومی ۱۰ پرو گرفت.

شیائومی

با وجود حذف این پست، «Pan Jiutang» شریک شیائومی از لی دفاع کرده. وی اعلام کرده هرگونه ادعایی مبنی بر عدم استفاده از گوشی‌های اپل، سامسونگ یا برندهای دیگر توسط صاحبان یا مدیر محصولات یک برند، تظاهر است. Jiutang همچنین به این موضوع اشاره کرده که نوآوری‌ها برخی مواقع کپی می‌شوند و سپس بهبود پیدا می‌کنند.

استفاده از آیفون توسط برخی افراد فعال در حوزه گوشی‌های هوشمند، برای ما ناآشنا نیست. در گذشته موسس هواوی اکوسیستم اپل را تحسین کرده بود و حتی مدیرعامل ریلمی سال گذشته از آیفون برای توییت کردن استفاده کرده بود. مدیر اجرایی سابق میزو نیز پس از ترک این شرکت، گوشی میزو خود را به آیفون تغییر داده بود.

قبلا گزارشی منتشر شده بود که بر اساس آن، لی جون مقامات و کارکنان شیائومی را از استفاده از محصولات برندهای دیگر منع نکرده، با این حال برخی طرفداران استفاده از آیفون توسط مدیرعامل این برند را بی‌احترامی به خود می‌دانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • pesar
    pesar | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹

    (((نوآوری‌ها برخی مواقع کپی می‌شوند و سپس بهبود پیدا می‌کنند.))

    عملا گفته ازش استفاده ميكرده كه كپي اش كنيم?


  • محمد
    محمد | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹

    یه مدیر خوب باید از محصولات شرکت‌های دیگه هم استفاده کنه تا بتونه با محصولات خودش مقایسه کنه و معایب و مزایای گوشی های خودش رو متوجه بشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی