ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی فولد 2
تکنولوژی

قیمت و مشخصات احتمالی گلکسی فولد لایت افشا شد

سامسونگ به دنبال توسعه نسخه ارزان‌قیمت گلکسی فولد است که بر اساس شنیده‌ها، با نام گلکسی فولد لایت از راه می‌رسد. به تازگی مشخصات این گوشی هوشمند لو رفته و همچنین گزارشی جدید به رنگ‌های ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

سامسونگ به دنبال توسعه نسخه ارزان‌قیمت گلکسی فولد است که بر اساس شنیده‌ها، با نام گلکسی فولد لایت از راه می‌رسد. به تازگی مشخصات این گوشی هوشمند لو رفته و همچنین گزارشی جدید به رنگ‌های گلکسی فولد ۲ اشاره می‌کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط افشاگر معروف، «مکس وین‌باخ» گلکسی فولد لایت 4G با اسم رمز «Winner2» به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز می‌شود. این دستگاه از شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کند. این افشاگر اطلاعاتی در رابطه با میزان رم این گوشی هوشمند منتشر نکرده، اما انتظار می‌رود سامسونگ برای آن ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم درنظر بگیرد.

نمایشگر این دستگاه فاقد لایه شیشه‌ای نازک (UTG) خواهد بود و سامسونگ برای کاهش هزینه تولید از پوشش پلاستیکی استفاده می‌کند. علاوه بر این، نمایشگر بیرونی این گوشی هوشمند نیز ابعاد کوچکتری در مقایسه با گلکسی فولد خواهد داشت و ابعاد آن نزدیک به گلکسی زد فلیپ خواهد بود. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی وین‌باخ، گلکسی فولد لایت با قطعات سخت‌افزاری سال‌های ۲۰۱۸، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ و در رنگ‌های مشکی و بنفش، با قیمت ۱۰۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

گلکسی فولد لایت

سامسونگ علاوه بر این گوشی هوشمند، از نسل دوم گلکسی فولد نیز رونمایی خواهد کرد. تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌های زیادی در رابطه با گلکسی فولد ۲ بودیم که برخی از آن‌ها از پشتیبانی این دستگاه از قلم S Pen و همچنین رفرش ریت بالای نمایشگر خبر می‌دهند. جدیدترین گزارش منتشر شده به رنگ‌های این گوشی هوشمند اشاره می‌کند.

گلکسی فولد ۲ که با شماره مدل SM-F916 در حال توسعه است، در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. این احتمال وجود دارد که گوشی انعطاف پذیر گران‌قیمت سامسونگ در رنگ‌های دیگری مانند رنگ‌های گلکسی فولد نیز وارد بازار شود.

انتظار می‌رود گلکسی فولد ۲ در نسخه پایه به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود و قیمتی پایین‌تر از نسل اولیه گلکسی فولد داشته باشد. گلکسی فولد تنها با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و با قیمت ۱۹۸۰ دلار به فروش می‌رسد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند به همراه گلکسی نوت ۲۰ در تابستان سال جاری میلادی معرفی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی