ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی Alienware از نسل جدید لپ‌تاپ‌های گیمینگ m15، m17 و Area-51m

برند Alienware که از زیرمجموعه‌های Dell محسوب می‌شود، از جدیدترین لپ تاپ‌های گیمینگ m15 و m17، مدل ارتقا یافته دسکتاپ Aurora و جدیدترین لپ تاپ گیمینگ Area-51m با کارت گرافیک AMD Radeon RX و پردازنده ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

برند Alienware که از زیرمجموعه‌های Dell محسوب می‌شود، از جدیدترین لپ تاپ‌های گیمینگ m15 و m17، مدل ارتقا یافته دسکتاپ Aurora و جدیدترین لپ تاپ گیمینگ Area-51m با کارت گرافیک AMD Radeon RX و پردازنده ۱۰ هسته‌ای اینتل رونمایی کرده است.

لپ تاپ Alienware Area-51m

لپ تاپ Alienware Area-51m

اولین لپ تاپ جدید در سبد محصولات Alienware، لپ تاپ گیمینگ Area-51m است که از نمایشگر ۱۷.۳ اینچی بهره مند بوده و مثل کامپیوترهای دسکتاپ می‌توان آن را ارتقا داد. این لپ تاپ در بالاترین مشخصات از پردازنده ۱۰ هسته‌ای اینتل Core i9 10900K (با قابلیت اورکلاک تا ۵.۳ گیگاهرتز) برخوردار است. می‌توان آن را با کارت گرافیک ۸ گیگابایتی AMD Radeon RX 5700 و همچنین GeForce RTX 2070/2080 Super سفارش داد.

این مدل با نمایشگر ۳۰۰ هرتزی با فناوری ردیابی چشم Tobii و یا نمایشگر ۱۷.۳ اینچی 4K به همراه رم ۶۴ گیگابایتی و ۴ ترابایت حافظه Raid 0 قابل سفارش است. علاوه بر این به سیستم خنک کننده اختصاصی Cryo-Tech و لوله‌های گرمایی جدید و همچنین رگولاتور ۱۲ فازی در برخی پیکربندی‌ها مجهز شده است.

لپ تاپ Alienware Area-51m از فناوری N-key و نورپردازی RGB نیز برخوردار بوده و با شروع قیمت 3050 دلار از تاریخ ۹ ژوئن (۲۰ خرداد) به بازار عرضه خواهد شد.

لپ تاپ های Alienware m15/m17

Alienware برای گیمرهایی که به دنبال لپ تاپ‌های سبک تر می‌گردند، مدل‌های ارتقا یافته m15 و m17 را معرفی کرده است. این لپ تاپ‌ها را حالا می‌توان با پردازنده نسل دهم اینتل Core i9 10980HK، کارت گرافیک جی فورس RTX 2080 Super Max-Q و یا Radeon RX500M سفارش داد. از دیکر مشخصات این مدل‌ها می‌توان به حداکثر ۳۲ گیگابایت رم DDR4، کارت خوان microSD، درگاه تاندربولت ۳ با پاور دلیوری و رنگ‌های جدید اشاره کرد.

هر دو مدل از نمایشگر 1080p با حداکثر نرخ رفرش حداکثر ۳۰۰ هرتز (۱۴۴ هرتز در مدل‌های پایه) برخوردارند. لپ تاپ m15 از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی 4K با رفرش ریت ۶۰ هرتز و پشتیبانی ۱۰۰ درصد از فضای رنگی DCI-P3 و همچنین فناوری ردیابی چشم Tobii برخوردار است. مدل ۱۷ اینچی نیز با نمایشگر ۶۰ هرتزی 4K و فناوری ردیابی چشم Tobii قابل سفارش است، با این تفاوت که به طور ۱۰۰ درصد از فضای رنگی Adobe RGB پشتیبانی می‌کند.

لپ تاپ m15 با شروع قیمت ۱۵۰۰ دلار و مدل m17 با شروع قیمت ۱۵۵۰ دلار از تاریخ ۲۱ مه (۱ خرداد) به بازار عرضه خواهند شد.

دسکتاپ Alienware Aurora

Alienware برای علاقه مندان به دسکتاپ از جدیدترین مدل Aurora رونمایی کرده است. این مدل با سیستم خنک کننده آبی برای کارت گرافیک و پردازنده به دست خریدار رسیده و با کارت گرافیک جی فورس RTX 2080 Super، پردازنده اینتل Core i9 10980HK، رم HyperX Fury DDR4 و منبع تغذیه ۱۰۰۰ واتی قابل سفارش است. این مدل با شروع قیمت ۱۱۲۹ دلار از تاریخ ۲۸ مه (۸ خرداد) به بازار عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • newsaad
    newsaad | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹

    نمایشگر 300 هرتز بی نظیره، کسی که گیم میزنه این نرخ رفرش واقعا لذت بخشه

مطالب پیشنهادی