ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت گروه‌بندی تب‌ها به زودی به مرورگر کروم اضافه می‌شود

گوگل به زودی قابلیت جدیدی را به مرورگر کروم اضافه می‌کند که مدیریت و دسته بندی تب‌ها را آسان تر می‌کند. کاربران به کمک این قابلیت می‌توانند تب‌ها را گروه بندی کرده و برای هر ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

گوگل به زودی قابلیت جدیدی را به مرورگر کروم اضافه می‌کند که مدیریت و دسته بندی تب‌ها را آسان تر می‌کند. کاربران به کمک این قابلیت می‌توانند تب‌ها را گروه بندی کرده و برای هر کدام از آن‌ها اسم و رنگ انتخاب کنند. این قابلیت از هفته‌ آینده با انتشار نسخه پایدار کروم در دسترس قرار خواهد گرفت.

برای گروه بندی تب‌ها به کمک این قابلیت می‌توان روی تب مورد نظر کلیک راست کرده و گزینه «Add tab to group» را انتخاب کرد. سپس می‌توان تب‌های دیگر را به گروه اضافه کرد و یا گروه جدید ساخت. امکان انتخاب نام و رنگ برای هر کدام از گروه‌ها وجود دارد.

گوگل از ماه‌ها قبل در حال آزمایش این قابلیت بوده و می‌گوید تحقیقات اولیه آن‌ها نشان داده که بسیاری از کاربران به استفاده از این قابلیت تمایل داشته‌اند و تب‌ها را بر اساس موضوعات مختلف مرتب کرده‌اند.

باز بودن تعداد زیادی تب در مرورگر یکی از مشکلات رایج اکثر کاربران است و گاه برای پیدا کردن تب مورد نظر در ترافیک تب‌ها باید چند دقیقه بین آن‌ها جستجو کرد. با این وجود گوگل راه حلی برای آن ارائه نمی‌کرد و کاربران تا پیش از این باید برای مدیریت تب‌ها از افزونه‌ها استفاده می‌کردند.

قابلیت گروه بندی تب‌ها از هم اکنون در نسخه بتا مرورگر کروم در دسترس قرار گرفته است و از هفته آینده به نسخه دسکتاپ کروم برای سیستم عامل کروم، ویندوز، مک و لینوکس اضافه خواهد شد.

گوگل هشدار می‌دهد که این قابلیت به تدریج برای کاربران منتشر خواهد شد تا مشکلی در پایداری و عملکرد کروم ایجاد نشود. بنابراین اگر زودتر می‌خواهید این قابلیت را داشته باشید، باید از نسخه بتا استفاده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی