ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی اوپو از ایرباد کاملاً بیسیم Enco W31 و هدفون پشت‌گردنی Enco M31

اوپو از ایرباد تماماً بیسیم Enco W31 و هدفون پشت گردنی Enco M31 در هند رونمایی کرد. ایرباد Enco W31 از امروز با قیمت ۵۳ دلار در رنگ‌های سفید و مشکی به بازار عرضه می‌شود. ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

اوپو از ایرباد تماماً بیسیم Enco W31 و هدفون پشت گردنی Enco M31 در هند رونمایی کرد. ایرباد Enco W31 از امروز با قیمت ۵۳ دلار در رنگ‌های سفید و مشکی به بازار عرضه می‌شود.

ایرباد Enco W31 از طراحی توگوشی برخوردار بوده و میزان تأخیر آن ۹۴ میلی ثانیه اعلام شده است. گوشی‌های این ایرباد تا حدودی در برابر گرد و غبار و آب مقاوم بوده (IP54) و از سرگوشی‌های سیلیکونی و درایورهای ۱۳.۴ میلیمتری اولترا دینامیک برخوردارند.

ایرباد مورد بحث دو حالت پخش صدای طبیعی (Natural) و تقویت بیس (Bass Boost) دارد و درون هر کدام از گوشی‌ها دو میکروفن تعبیه شده که حین مکالمه نویزهای محیط را حذف می‌کنند.

ایرباد Enco W31 اوپو با قیمت 53 دلار معرفی شد

ایرباد Enco W31 در رنگ‌های مشکی و سفید از تاریخ ۱۵ مه (۲۶ اردیبهشت) با قیمت ۵۳ دلار به بازار عرضه می‌شود.

هدفون Enco M31 طراحی پشت گردنی داشته و از بلوتوث 5.0 و کدک LDAC برای ارائه کیفیت صدای بهتر پشتیبانی می‌کند. این محصول از درایورهای دینامیک ۹.۲ میلیمتری با دیافراگم‌های کامپوزیت تیتانیوم PET و کانال‌های مستقل بیس برخوردار است.

هوش مصنوعی به کار رفته در این هدفون توانایی تشخیص نویزهای محیطی را حین مکالمه داشته و آن‌ها را کاهش می‌دهد. قسمت گردنی آن از فلز حافظه دار با پوشش لاستیک سیلیکون مایع تشکیل شده است.

هدفون اوپو Enco M31 در رنگ‌های مشکی و سبز و از تاریخ ۲۳ مه (۳ خرداد) با قیمت ۲۷ دلار از آمازون قابل خریداری خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی