ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی از ایرباد تماماً بیسیم Mi AirDots 2 SE با قیمت ۲۴ دلار رونمایی کرد

شیائومی از جدیدترین ایرباد مقرون به صرفه و کاملاً بیسیم خود به نام Mi AirDots 2 SE رونمایی کرد. این ایرباد نسخه ارزان قیمت تر ایرباد AirDots 2s بوده و از تاریخ ۱۹ مه (۳۰ ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

شیائومی از جدیدترین ایرباد مقرون به صرفه و کاملاً بیسیم خود به نام Mi AirDots 2 SE رونمایی کرد. این ایرباد نسخه ارزان قیمت تر ایرباد AirDots 2s بوده و از تاریخ ۱۹ مه (۳۰ اردیبهشت) با قیمت ۲۴ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

بزرگ ترین تفاوت ایرباد Mi AirDots 2 SE با AirDots 2s در این است که مدل SE از کدک باکیفیت LHDC پشتیبانی نمی‌کند. البته این مدل از کدک AAC پشتیبانی کرده و به کمک بلوتوث 5.0 با گوشی جفت می‌شود. سیگنال به طور همزمان به هر دو ایرباد منتقل شده که به اتصال پایدارتر منجر می‌شود.

ایرباد Mi AirDots 2 SE شیائومی معرفی شد

هر کدام از ایربادها تنها ۴.۷ گرم وزن داشته و با یک بار شارژ تا ۵ ساعت شارژدهی دارند. به کمک کیس شارژ ۲۰ ساعت دیگر به طور عمر باتری اضافه می‌شود و می‌توان آن را بوسیله درگاه USB-C در مدت زمان ۱.۵ ساعت شارژ کرد.

ایرباد AirDots 2 SE از دکمه‌های لمسی و همچنین قابلیت تشخیص قرارگیری در گوش‌ها برخوردار است؛ یعنی پس از خارج کردن ایربادها از گوش‌ها پخش موزیک به طور اتوماتیک متوقف شده و پس از قرارگیری دوباره آن‌ها در گوش ادامه موزیک پخش می‌شود.

ایرباد مورد بحث سازگاری بالایی با گوشی‌های مبتنی بر رابط کاربری MIUI شیائومی داشته و می‌توان بوسیله گوشی از درصد باتری ایربادها و کیس شارژ باخبر شد. علاوه بر این زمانی که کاربر درب کیس شارژ را برای اولین بار باز می‌کند، موبایل ایرباد را تشخیص داده و با آن جفت می‌شود.

ایرباد AirDots 2 SE همانند مدل گران قیمت تر 2S، از قابلیت حذف نویز حین مکالمه با استفاده از دو میکروفن برخوردار است، ولی خبری از حذف نویز فعال نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mohamadmahdi
    mohamadmahdi | ۲۸ خرداد ۱۳۹۹

    این الان قیمت جهانی 24 دلار هست با حساب دلار بر 16تومن میشه 384 ولی بیاد تو ایران زیر 800 نمیفروشن آخه تا کجٰااا

  • Ali.T
    Ali.T | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

    آیا عرضه جهانی میشه یا فقط توی چین قابل خریده؟

  • mega
    mega | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

    من redmi airdot دارم واقعا عالیه به نسبت قیمت خیلی باکیفیته، ماهی یه بار شارژش میکنم

مطالب پیشنهادی