ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لنوو تینک سنتر
تکنولوژی

سیستم های دسکتاپی M70، M80 و M90 لنوو از سری تینک سنتر معرفی شدند

لنوو از تازه ترین اعضای خانواده سیستم های دسکتاپی تینک سنتر خود رونمایی کرد. محصولات جدید با اسامی M70، M80 و M90 شامل تاور، کامپیوترهای یکپارچه یا آل این وان و سیستم های کوچک کامپیوتری ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

لنوو از تازه ترین اعضای خانواده سیستم های دسکتاپی تینک سنتر خود رونمایی کرد. محصولات جدید با اسامی M70، M80 و M90 شامل تاور، کامپیوترهای یکپارچه یا آل این وان و سیستم های کوچک کامپیوتری هستند که در ادامه مشخصات هریک را برخواهیم شمرد.

البته امکانات و سخت افزار این سه مدل متفاوت از یکدیگر است اما همه آنها از نسل دهم پردازنده های سری کور اینتل بهره می گیرند و برای مصارف سازمانی طراحی و تولید شده اند.

سری کامپیوترهای دسکتاپی تینک سنتر M70 همراه با نسل دهم پردازنده کور اینتل عرضه می شوند در حالی که مدل های M80 و M90 از نسل دهم پردازنده های Core vPro اینتل استفاده می کنند. این مدل ها در قالب اشکال مختلف از جمله فورم فاکتور کوچک یا به اختصار SFF، تاینی تاور و آل این وان عرضه خواهد شد.

امکانات این سیستم ها بسته به نوع مدلشان متفاوت خواهد بود؛ برای مثال نسخه تاینی ابعادی به اندازه یک لیتر دارد در حالی که  فورم فاکتور کوچک و نسخه های تاور امکانات امنیتی فیزیکی بیشتری نظیر قفل کینگستون و پدلاک دارند.

لنوو همچنین گروهی از محصولات به نام تینک پد این وان یا TIO را هم دارد که در واقع نوعی سیستم ماژولار است و در آن کیس های کوچک در بخش پشتی نمایشگرهای سازگار تعبیه می شوند تا کامپیوتر جمع و جورتر باشد. به گفته لنوو امکان ارتقاء این سیستم به مراتب از آل این وان های دیگر بیشتر است و همزمان شکل و شمایل کلی آن شبیه به کامپیوترهای یکپارچه است.

لنوو خاطرنشان کرده که کلیه مدل های تینکسنتر از نظر میزان مصرف انرژی هشت ستاره هستند و با استاندارد ایمنی RoHS نیز سازگاری دارند. علاوه بر این به لطف برخورداری از استاندارد نظامی MIL-SPEC  نیز در برابر بسیاری شرایط محیطی از جمله شوک، رطوبت و تغییرات دمایی مقاوم هستند.

مدل های جدید تینکسنتر قرار است که این تابستان با قیمت های زیر به بازار عرضه شوند:

  • سری تینک سنتر M90 شامل تاور M90t، فرم فاکتور کوچک M90s و تاینی M90q به ترتیب با قیمت های ۸۳۹، ۸۱۹ و ۹۰۹ دلار. سیستم دسکتاپی تینک سنتر M90a AIO نیز از ابتدای ماه آینده میلادی با قیمت ۱۰۲۹ دلار عرضه خواهد شد.
  • سری تینک سنتر M70 شامل M70t، M70s و M70q به ترتیب با قیمت های ۶۴۹، ۶۲۹ و ۴۹۹ دلار و تینکسنتر M70a با قیمت ۷۴۹ دلار.
  • سری تینکسنتر M80 شامل مدل های M80t، M80s و تاینی M80q به ترتیب با قیمت های ۷۵۵ دلار، ۷۳۹ دلار و ۸۷۹ دلار.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ali46666
    ali46666 | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

    دنت اور تینک:d

    • hadi_hassani
      hadi_hassani | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

      ???

مطالب پیشنهادی