ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دیجیاتو ۶ ساله شد

۶ سال از زمانی که دیجیاتو کارش را آغاز کرد، سپری می‌شود. برای من که تقریبا از ماه‌های اول با این تیم همراه شدم باور گذر چنین زمانی ساده نیست، و مطمئنم اگر شما هم ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

۶ سال از زمانی که دیجیاتو کارش را آغاز کرد، سپری می‌شود. برای من که تقریبا از ماه‌های اول با این تیم همراه شدم باور گذر چنین زمانی ساده نیست، و مطمئنم اگر شما هم از مخاطبانی هستید که از روزهای ابتدایی و در اردیبهشت ۹۳ با ما همراه شده‌اید، حس مشابهی دارید.

اگر یک لحظه به عقب برگردیم و گذشته را مرور کنیم، آنچه امروز بیشتر از هرچیز به آن افتخار می‌کنیم این است که در گذر ۶ سال، موفق شده‌ایم میلیون‌ها بازدید کننده یکتا، که به راحتی تعدادشان از جمعیت ایران عبور می‌کند را با خود همراه کنیم. شاید همین موضوع به تنهایی، افتخار بزرگی برای همه‌ی افرادی باشد که از ابتدا تا امروز برای ساختن پلتفرم دیجیاتو زحمت کشیده‌اند؛ و اجازه دهید همین‌جا از اینکه به ما اعتماد کرده‌اید و در کنارمان بوده‌اید، از شما تشکر کنیم.

واقعیت این است که شما به دیجیاتو این شانس را دادید تا تجربه کند، یاد بگیرد و برای بهتر شدن تلاش کند؛ چراکه اردیبهشت ۹۳، دیجیاتو توسط جوان‌هایی تاسیس شد و شروع به پیشرفت کرد که به وبلاگ‌نویسی در حوزه فناوری علاقه داشتند اما تمام مسیر برایشان روشن نبود.

آن دوران، زمانی بود که آینده خبر رسانی در حوزه تکنولوژی، مخصوصا در ایران تاحد زیادی مبهم بود. باید با استانداردهای قدیمی و آزمایش شده جلو می‌رفتیم یا به محاصره‌ی کاربران توسط نمایشگرهای مختلف توجه می‌کردیم و به ایده‌های نو برای خبر رسانی فکر می‌کردیم؟ ما در یک دوراهی بودیم: قرص آبی را انتخاب کنیم یا قرص قرمز؟

اگرچه امروز بخش عمده مخاطبان ما از طریق صفحه دیجیاتو دات کام یا جستجوی گوگل وارد این سایت می‌شوند اما ما از همان زمان که قرص قرمز را انتخاب کردیم، به دیجیاتو همچون یک پلتفرم نگاه کردیم؛ پلتفرمی که حتی شاید در آینده بخش قابل توجهی از مخاطبانش نیازی به باز کردن صفحه اول این وب‌سایت نداشته باشند. حالا در اینستاگرام و توییتر، دیجیاتو پرمخاطب‌ترین رسانه تکنولوژی فارسی زبان است. همچنین اپلیکیشن دیجیاتو که سال گذشته نسخه جدید آن در اختیار شما قرار گرفت، حالا در موبایل‌های ۷۰ هزار کاربر سیستم عامل اندروید قرار گرفته است.

در این مسیر پر چالش مشخصا در کنار موفقیت‌ها، اشتباه‌هایی هم داشته‌ایم اما واقعیت فعلی این است که امروز دیگر به هیچ چیز جز حرفه‌ای بودن رضایت نمی‌دهیم، چون در جهانی که همه چیز با سرعتی سرسام‌آور در حال تغییر است، باید ارزش وقتی که شما در کنار ما می‌گذرانید را بیشتر از هر زمان بدانیم.

امروز که این نوشته را می‌خوانید، دیجیاتو ۶ سال بدون یک روز تعطیلی فعال بوده است. حاصل این تلاش ۶ ساله، انتشار ۷۶ هزار مقاله است و این یعنی دیجیاتو از ابتدای فعالیت تا کنون روزانه به شکل میانگین بیشتر از ۳۵ مقاله را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است؛ مطالبی که در گذر این سال‌ها صدها میلیون بار از طریق شما دیده شده‌اند.

از سوی دیگر وقتی به آمارهای سال گذشته و سال‌های قبل نگاه می‌کنیم همواره رشد را می‌بینیم؛ رشدی که نه تنها یک اتفاق خوشایند بلکه یک الزام همیشگی برای ما بوده است. به همین دلیل ما یادگرفته‌ایم چطور از تهدید فرصت بسازیم، حتی اگر آن تهدید، قطع چندین روزه‌ی اینترنت باشد.

اما آیا به این رشد و جایگاه فعلی قانعیم؟ مشخصا خیر. همانطور که جهان تکنولوژی هر لحظه در حال پیشرفت است ما هم می‌خواهیم تلاش‌مان را برای پیشرفت بیشتر کنیم. تغییر در نحوه ارائه محتوا و انتخاب هوشمندانه‌تر آن گام اول ما برای ارزش گذاشتن به وقت شما خواهد بود. در گام بعدی، دیجیاتو تلاش می‌کند تا به سوی اخبار و تحلیل‌های ویدیویی حرکت کند. علت اصلی راه‌اندازی مجدد کانال یوتوب دیجیاتو نیز همین بوده است؛ کانالی که می‌توانید با اشتراک در آن، حمایتش کنید.

اگر ۶ سال است با ما همراهید یا اگر همین امروز با دیجیاتو آشنا شده‌اید، از شما که توجه و اعتماد خود را در اختیار ما قرار داده‌اید سپاسگزاریم. امیدواریم بتوانیم در سال جدید که از همان ابتدا با چالش‌های بسیار جدی آغاز شده، با همراهی شما به اهداف خود نزدیک‌تر شویم. تشکر می‌کنیم از اینکه کنارمان هستید و با نظرات خود، ما را در مسیری که باید در آن حرکت کنیم، قرار می‌دهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (37 مورد)
  • Arsin
    Arsin | ۱ خرداد ۱۳۹۹

    همه تعریف حالا چند عیب هم بگم:

    • Arsin
      Arsin | ۱ خرداد ۱۳۹۹

      1. برای مشاهده نظرات نیازی به لوگین شدن نباشد. شاید مشاهده نظرات بدردبخورد باعث لوگین شدن کاربر و جواب دادن ان شود. 2. از بالای صفحه بخوام لوگین بشم خطا میده و وارد صفحه دیگری می شود . باز صفحه جدید باید هفت خوان کپچای گوگل را رد کرد. در حالیکه خیلی سایت های ایران این مشکل را ندارند. 3. عیب دیگر اینکه بعد لوگین یا خارج شدن از اکانت کاربری مجدد به صفحه اصلی سایت بر می گردد و کاربر مجدد باید دنبال صفحه قبلی باشد. این خیلی جالب نیست.در نهایت. یک سوال هم داشتم: کاربران هم می توانند مطلب ارسال کنند؟ (مطالب یا ترجمه های اختصاصی خود)

  • آرش پارساپور
    آرش پارساپور | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

    به نظرم خیلی زوده بگیم پیر نشو جذاب لعنتی؟ ? ایشالا تولد پنجاه سالگیش رو توی کره ماه با این مردم و مخاطبین نازنین بگیریم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی