ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای تصاویر و مشخصات آنر X10؛ دوربین سه گانه و پشتیبانی از 5G

در فاصله چند روز مانده به معرفی آنر X10 تصاویر زنده این موبایل افشا شده که از دوربین سه گانه با قابلیت تصویربرداری با کیفیت در شب خبر می دهد. افشای تصاویر موبایل ها پیش ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

در فاصله چند روز مانده به معرفی آنر X10 تصاویر زنده این موبایل افشا شده که از دوربین سه گانه با قابلیت تصویربرداری با کیفیت در شب خبر می دهد.

افشای تصاویر موبایل ها پیش از رونمایی رفته رفته به روندی رایج تبدیل می شود و حالا نوبت به میان رده آنر X10 رسیده است. بر اساس این تصاویر پنل پشتی این گوشی شیشه ای بوده و در رنگ های آبی، نارنجی و مشکی عرضه خواهد شد. همانطور که می‌بینید لبه های دستگاه منحنی بوده و میزبان دوربین اصلی سه گانه با چیدمان عمودی است. سنسور اصلی این دوربین ۴۰ مگاپیکسلی است و در کنار آن حسگر ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ مگاپیکسلی عمق سنج قرار دارند.

تصویر دوم نمایی دقیق تر از ماژول دوربین است و روی آن عبارت «SUPER NIGHT VISION» دیده می شود که به توانایی بالای آن برای تصویربرداری در شب اشاره دارد. زیر دوربین هم عبارت «RYYB 1:1.8/26 ASPH» حک شده که مجهز بودن آنر X10 به سنسور RYYB را تایید می کند. این نوع حسگر که در مدل های پرچمداری نظیر هواوی پی ۴۰ نیز به کار رفته، با دریافت نور بیشتر کیفیت تصاویر در محیط های با نور ناکافی را به شکل چشمگیری ارتقا می دهد.

انتظار می رود این موبایل با نمایشگر ۶.۶۳ اینچی از نوع LCD با رزولوشن +FHD و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی از راه برسد. احتمالا به جای حفره یا ناچ در این نمایشگر از دوربین سلفی جهنده ۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

پردازش داده ها بر عهده چیپست Kirin 820 5G خواهد بود و پیکربندی حافظه هم شامل ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی می شود.

از قابلیت های دیگر  آنر X10 باید به باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی سازگار با شارژ سریع ۲۲.۵ واتی، پشتیبانی از شبکه 5G، درگاه Type-C و اندروید ۱۰ اشاره کرد. قیمت احتمالی این میان رده ۲۵۴ دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • hassan13766
    hassan13766 | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

    این گوشی میتونه تو ایران بیاد با همین پردازنده؟؟

    • Amirhosein
      Amirhosein | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

      سلام. می تواند فقط اگر ایران بیاید باید قید 5Gرا بزنیم.

  • Amirhosein
    Amirhosein | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

    میانرده عالی هست، واقعا نسبت به قیمت اش عالی است.

مطالب پیشنهادی