ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

پیمان کارگر به عنوان رئیس هیئت مدیره برند لوکس اینفینیتی منصوب شد

شرکت نیسان موتور اعلام کرده پیمان کارگر از اول ژوئن 2020 (دوازدهم خرداد امسال) به عنوان معاون ارشد و رئیس هیئت مدیره اینفینیتی مشغول به کار خواهد شد. آقای کارگر پس از تکیه زدن بر ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

شرکت نیسان موتور اعلام کرده پیمان کارگر از اول ژوئن 2020 (دوازدهم خرداد امسال) به عنوان معاون ارشد و رئیس هیئت مدیره اینفینیتی مشغول به کار خواهد شد. آقای کارگر پس از تکیه زدن بر صندلی ریاست هیئت مدیره اینفینیتی، گزارش‌های خود را مستقیما به مدیر ارزیابی کیفیت و معاون ارشد بخش ارزیابی عملکرد نیسان یعنی آقای کریستین وَندِنهند (Christian Vandenhende) ارایه خواهد کرد.

بازدید «پیمان کارگر» به عنوان نماینده نیسان از شرکت جهان نوین آریا

انتصاب پیمان کارگر به سمت جدید، به عنوان بخشی از رنسانسی است که از مقر برند اینفینیتی در یوکوهامای ژاپن آغاز شده است. آقای وندنهند در رابطه با آقای کارگر گفته:

پیمان یک مدیر ثابت شده جهانی است که در زمان خیلی هیجان‌انگیز کنونی به برند اینفینیتی ملحق می‌شود. من منتظر آن هستم که ببینم او چگونه فصل جدیدی را برای اینفینیتی آغاز خواهد کرد.

آقای کارگر تجربه بیش از 23 سال فعالیت در صنعت خودرو را در کارنامه دارد که بخش عمده آن برای گروه رنو نیسان بوده است. او تاکنون سمت‌های گوناگونی را بر عهده داشته، از این رو با جنبه‌های مختلف صنعت خودرو آشنایی کاملی دارد. برای نمونه آقای کارگر دارای تجربه کار در زمینه‌های مهندسی، تولید، مدیریت پروژه، کیفیت، فروش، بازرایابی و توسعه تجارت است.

پیش از انتصاب به سمت جدید، آقای کارگر به عنوان رئیس هیئت مدیره و معاون ارشد شاخه آفریقا، خاورمیانه و هند شرکت نیسان فعالیت می‌کرد. این بخش از بازار شامل بیش از 80 بازار با خصوصیاتی متفاوت و منحصر بفرد می‌شود.

با تصمیمات نیسان، پیمان کارگر جایگزین مایک کلارن (Mike Colleran) شده است. آقای کلارن از این به بعد در نقش معاون ارشد بخش بازاریابی و فروش شرکت نیسان در آمریکا شروع به کار خواهد کرد. آقای کلارن به مدت 2 سال در خدمت اینفینیتی بود و پایه‌های حیات دوباره و انتقال تشکیلات سازمانی این برند لوکس به یوکوهاما را بنا نهاد.

اینفینیتی برند لوکس نیسان است و ارتباط این دو شرکت را می‌توان به ارتباط لکسس و تویوتا تشبیه کرد

آقای کارگر 53 ساله موفق به اخذ مدرک در دو رشته MBA و مهندسی شده و نامش در ایران پس از مدیرعاملی رنو پارس بیشتر بر سر زبان‌ها افتاده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • MMsoley
    MMsoley | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

    درود.
    بله دیگه نتیجه ی اهمیت ندادن به نخبگان... اگر همچنین آدم هایی که هنوز هم مطمئنن تعدادشون در ایرانند اما کشف نشدند هنوز... میشد کشف کرد الان نمیگفتن یه ماشین داخلی نداریم؟!
    یا اینکه به راحتی ماشین هایی با کیفیت و زیبا در عین حال ارزان بودند نه که بگن چی رو جایگزین پراید کنیم؟!!

  • Ali Hatami
    Ali Hatami | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

    مدیرایی به این خوبی داریم، حالا خدا میدونه چند نفرشون شناخته نشدن. اون وقت مملکتمون ضعف مدیریت داره.

    • MMsoley
      MMsoley | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

      آره والا... مشکل ما این نیست که بلد نیستیم ماشین تولید کنیم مشکل اینه بلد نیستیم آدم ماشین ساز رو اون هم نه تولید چون تولید شدن و هستن بلکه ازشون استفاده کنیم!!!
      به امید اینده ای بدون آدم ها و مسئولین... و آدم هایی با این هوش و ابتکار... ان شاء الله

  • reza
    reza | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

    متاسفانه اینجا اینطور مرسومه که سِمَت رو به اشخاص تبریک میگن و دقیقاً اشکال از همین نقطه شروع به آغازیدن می‌کنه . خشت اول !

  • reza
    reza | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

    به نظرم باید به اینفینیتی تبریک گفت .

مطالب پیشنهادی