ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مجیک بوک پرو ۲۰۲۰
تکنولوژی

آنر لپ‌تاپ مجیک بوک پرو ۲۰۲۰ را با پردازنده‌های نسل دهم اینتل معرفی کرد

آنر جدیدترین لپ‌تاپ خود را معرفی کرد. مجیک بوک پرو ۲۰۲۰ به صفحه نمایش ۱۶.۱ اینچی با رزولوشن فول اچ دی مجهز شده و نسبت نمایشگر به بدنه آن برابر با ۹۰ درصد است. این لپ‌تاپ ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

آنر جدیدترین لپ‌تاپ خود را معرفی کرد. مجیک بوک پرو ۲۰۲۰ به صفحه نمایش ۱۶.۱ اینچی با رزولوشن فول اچ دی مجهز شده و نسبت نمایشگر به بدنه آن برابر با ۹۰ درصد است.

این لپ‌تاپ ضخامتی برابر ۱۶.۹ میلی‌متر دارد و وزن آن به ۱.۷ کیلوگرم می‌رسد. آنر برای تامین قدرت این محصول خود از پردازنده‌های نسل دهم اینتل Core i5 و Core i7 استفاده کرده و کاربران به ۱۶ گیگابایت رم DDR4 به همراه ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD و کارت گرافیک انویدیا GeForce MX350 با ۲ گیگابایت حافظه اختصاصی DDR5 دسترسی دارند.

مجیک بوک پرو ۲۰۲۰

آنر تصمیم گرفته این دستگاه را با بدنه تماما آلومینیومی تولید و آن را به دو فن اختصاصی مجهز کند تا در شرایط کاری سنگین عملکرد مناسبی در زمینه مدیریت دما از خود نشان دهد. مجیک بوک پرو ۲۰۲۰ به یک باتری ۵۶ وات ساعتی مجهز شده که به گفته آنر تا ۱۴ ساعت می‌تواند کاربران را همراهی کند، البته توسط این باتری می‌توان تا ۱۱.۵ ساعت ویدیو مشاهده کرد. این لپ‌تاپ همراه با سیستم عامل ویندوز ۱۰ هوم در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

آنر این محصول خود را به وبکم ۱ مگاپیکسلی اچ دی و میکروفن دوگانه مجهز کرده. از پورت‌های این لپ‌تاپ می‌توان به یک پورت USB Type-C، سه پورت USB 3.0 Type A، پورت HDMI و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد. کاربران این دستگاه به بلوتوث ۵.۰ و Wi-Fi 802.11 ac دسترسی دارند.

مجیک بوک پرو ۲۰۲۰

نسخه مجهز به پردازنده نسل دهم اینتل Core i5-10210U با فرکانس پایه ۱.۶ گیگاهرتز و فرکانس بوست ۴.۲ گیگاهرتز در رنگ نقره‌ای با قیمت نزدیک به ۸۴۵ دلار به فروش می‌رسد. اگر خواهان تصاحب نسخه قدرتمندتر آن با پردازنده اینتل Core i7-10510U با فرکانس پایه ۱.۸ گیگاهرتز و فرکانس بوست ۴.۹ گیگاهرتز باشید، باید ۹۴۵ دلار به آنر پرداخت کنید. فروش این لپ‌تاپ از امروز در چین آغاز شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • طاووس
    طاووس | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

    با این قیمت میشه لپ‌تاپ های بهتری خرید

مطالب پیشنهادی