ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیکسل 4a
تکنولوژی

افشای تصاویر گوگل پیکسل 4a؛ احتمال معرفی پیکسل 4a XL قوت گرفت

شنیده‌ها اخیرا به این موضوع اشاره کرده بودند که گوگل بدنبال تولید گوشی‌های پیکسل در کشور ویتنام است و حالا تصاویری از خط تولید پیکسل 4a در این کشور منتشر شده است. گزارشی جدید با ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

شنیده‌ها اخیرا به این موضوع اشاره کرده بودند که گوگل بدنبال تولید گوشی‌های پیکسل در کشور ویتنام است و حالا تصاویری از خط تولید پیکسل 4a در این کشور منتشر شده است.

گزارشی جدید با انتشار تصاویری از گوشی میان‌رده جدید گوگل، تولید آن‌ در کشور ویتنام را تایید کرده. این کارخانه در منطقه «Vinh Phuc» قرار گرفته و توسط یک شرکت تایوانی مدیریت می‌شود، البته نمی‌توان این شرکت را فاکسکان دانست. بر اساس این گزارش، خط تولید پیکسل شامل فناوری نصب سطحی (SMT) که برای تولید مادربرد مورد استفاده قرار می‌گیرد، از تایوان به ویتنام منتقل شده است.

پیکسل 4a

تصاویر فاش شده دو گوشی مختلف را به نمایش می‌گذارند که یکی از آن‌ها مشکی رنگ و دیگری سفید رنگ است. نمونه سفید رنگ ابعاد بزرگتری داشته، اسم رمز Blembe برای آن انتخاب شده و احتمالا پیکسل 4a XL است. مدل مشکی رنگ که ابعاد کوچکتری دارد و با اسم رمز Sunfish را یدک می‌کشد، احتمالا گوگل پیکسل 4a باشد.

پیکسل 4a

بر اساس این گزارش، گوشی پیکسل 4a بدنه و دکمه‌های پلاستیکی دارد و حس یک گوشی میان‌رده را به کاربر منتقل می‌کند. این گوشی‌های هوشمند علاوه بر ابعاد، دوربین‌های متفاوتی نیز دارند. به نظر می‌رسد پیکسل 4a XL به دوربین اصلی سه گانه مجهز می‌شود.

پیکسل 4a

به گفته این گزارش، میزان تولید در کارخانه ویتنام بسیار کم است و احتمالا قطعات به کشور تایوان ارسال می‌شوند تا مراحل نهایی تولید را طی کنند. در این گزارش به تولید تنها صدها دستگاه در هفته توسط کارخانه تایوان اشاره شده که البته با توجه به عدم معرفی پیکسل 4a، چندان تعجب برانگیز نیست.

همزمان یوتیوبری به نام «Julio Lusson» نیز پروتوتایپی از پیکسل 4a را به نمایش گذاشته که اطراف دوربین سلفی آنرا حلقه‌ای فلزی فرا گفته است. این گوشی احتمالا به نمایشگر ۵.۸۱ اینچی OLED با رزولوشن +FHD، چیپست اسنپدراگون ۷۳۰، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد.

تا به امروز گزارش‌ها و اطلاعات زیادی درباره پیکسل 4a منتشر شده. برخی شنیده‌ها به شروع فروش این گوشی هوشمند در تاریخ ۲ خرداد اشاره کرده‌اند، البته جدیدترین گزارش‌ها خبر از این موضوع می‌دهند که گوشی گوگل در تاریخ ۱۶ خرداد وارد بازار می‌شود. شنیده‌ها به قیمت پایه ۳۴۹ دلاری این دستگاه اشاره می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی