ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شکایت از انویدیا به خاطر کم‌اهمیت جلوه دادن نقش ماینرها در درآمد میلیارد دلاری

سرمایه گذاران انویدیا از این شرکت به خاطر ارائه اطلاعات نادرست در مورد درآمدهای ناشی از فروش محصولات مرتبط با استخراج رمزارز شکایت کردند. در این شکایت نام مدیران اجرایی انویدیا از جمله «جن-سون هوانگ» ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

سرمایه گذاران انویدیا از این شرکت به خاطر ارائه اطلاعات نادرست در مورد درآمدهای ناشی از فروش محصولات مرتبط با استخراج رمزارز شکایت کردند. در این شکایت نام مدیران اجرایی انویدیا از جمله «جن-سون هوانگ» مدیرعامل این شرکت به چشم می‌خورد.

سرمایه گذاران انویدیا علاوه بر شکایت از مدیرعامل این شرکت، از «Collette Kress»، مدیر ارشد مالی و «Jeff Fisher» نایب رئیس اجرایی پیشین جیفورس و نایب رییس اجرایی فعلی نیز به خاطر پنهانکاری در مورد درآمدها شکایت کرده‌اند و برای اثبات اتهامات از پنج شاهد که همگی کارکنان سابق این شرکت هستند کمک گرفته‌اند.

شکایت سرمایه گذاران انویدیا از این شرکت به خاطر پنهانکاری در مورد درامدها

سرمایه گذاران معتقدند مدیران این شرکت با اعلام اینکه درآمدهای ناشی از فروش محصولات مربوط به استخراج ارز دیجیتال ناچیز بوده آن‌ها را گمراه کرده‌اند. مدیران این شرکت همچنین مدعی شده‌اند که افزایش درآمد بخش گیمینگ، که این شرکت در دوره انفجار استخراج رمزارز تجربه کرد، به خاطر فروش محصولات به گیمرها بوده و نه ماینرها.

شاکیان می‌گویند داده‌های به دست آمده از تیم فروش انویدیا در چین نشان می‌دهد که در سال ۲۰۱۷، بیش از ۷۰ درصد فروش بخش جیفورس در چین به خاطر فروش محصولات به ماینرها بوده و نه گیمرها. به گفته آن‌ها مدیران انویدیا از این موضوع آگاهی کامل داشته‌اند ولی پس از افزایش تقاضا از سوی ماینرها بازهم این مساله را پنهان کرده‌اند.

سرمایه گذاران پس از بررسی درآمدهای انویدیا متوجه شدند که این شرکت از مه ۲۰۱۷ تا ژوئیه ۲۰۱۸، حدود ۱.۷۳ میلیارد دلار از فروش محصولات به ماینرها درآمد کسب کرده است و در طول این مدت ۱.۱ میلیارد دلار از درآمد ناشی از فروش محصولات به ماینرها را به جای کسب شدن از بخش تولیدکننده تجهیزات اصلی (OEM)، به بخش گیمینگ ربط داده است.

یکی از تحلیلگران شرکت RBC Capital نیز فوریه سال گذشته گفت که انویدیا حدود ۱.۳۵ میلیارد دلار بیشتر از طریق فروش محصولات مربوط به استخراج ارز دیجیتال کسب کرده که در آمارها به آن اشاره نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • طاووس
    طاووس | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

    به کسی چه ربطی داره_ نفرین کنیم چطوره

مطالب پیشنهادی