ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوشش زنده دیجیاتو: مراسم معرفی محصولات آنر برای زندگی هوشمند [تماشا کنید]

آنر امروز در رویدادی آنلاین از مجموعه محصولات جدیدش برای زندگی هوشمند رونمایی می کند. در این مراسم شاهد معرفی لپ تاپ مجیک بوک پرو، تبلت آنر V6 و تلویزیون هوشمند آنر ویژن X1 هستیم. ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۶:۳۱

آنر امروز در رویدادی آنلاین از مجموعه محصولات جدیدش برای زندگی هوشمند رونمایی می کند. در این مراسم شاهد معرفی لپ تاپ مجیک بوک پرو، تبلت آنر V6 و تلویزیون هوشمند آنر ویژن X1 هستیم. در کنار این محصولات آشنا، گجت های دیگری از خانواده آنر چویس (Honor Choice) نیز در این رویداد رونمایی خواهند شد.

آنر سال گذشته رسماً سناریوی کامل زندگی هوشمند موسوم به 1+8+N را معرفی کرد. در این اکوسیستم، گوشی هوشمند در بطن ماجرا قرار می گیرد و هشت دسته از محصولات هوشمند خانگی با آن ارتباط برقرار می کنند. در سطح سوم هیچ محدودیتی وجود ندارد و گجت های متنوعی از برندهای ثالث می توانند به اکوسیستم آنر متصل شوند.

محصولات آنر چویس حوزه های مختلفی نظیر خانه هوشمند، گجت های ورزشی، سرگرمی، تکنولوژی و سفر را پوشش می دهند. هدفون های کاملاً بیسیم، روتر، جاروبرقی هوشمند، دستگاه تهویه مطبوع، رطوبت ساز، چراغ مطالعه، کتری هوشمند و مسواک برقی تنها بخشی از این محصولات هستند که در مراسم امروز شاهد رونمایی از آنها خواهیم بود.

ما در دیجیاتو این مراسم را به شکل زنده پوشش می دهیم. در این مراسم حمید مقدسی، دبیر بخش تکنولوژی دیجیاتو و کورش چایچی از تحریریه دیجیاتو با شما همراه خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی