ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی Y8p با دوربین سه گانه و چیپست کرین 710F معرفی شد

هواوی به طور رسمی از میان رده Y8p رونمایی کرد. مشخصات این گوشی شباهت زیادی به هواوی Enjoy 10s داشته و از اواخر ماه جاری میلادی به بازار عرضه می‌شود. هواوی Y8p از نمایشگر ۶.۳ ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

هواوی به طور رسمی از میان رده Y8p رونمایی کرد. مشخصات این گوشی شباهت زیادی به هواوی Enjoy 10s داشته و از اواخر ماه جاری میلادی به بازار عرضه می‌شود.

هواوی Y8p از نمایشگر ۶.۳ اینچی OLED با رزولوشن +1080p بهره برده و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی درون ناچ تعبیه شده است.

هواوی Y8p با دوربین سه گانه و چیپست کرین 710F معرفی شد

در پنل پشت دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور RYYB به چشم می‌خورد. حسگر اصلی از قابلیتی به نام Super Night Mode برای عکسبرداری در شب برخوردار است که نوردهی تا ۶ ثانیه و پردازش تصویر با هوش مصنوعی را به ارمغان می‌آورد. کنار سنسور اصلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و میدان دید ۱۲۰ درجه و همچنین سنسور ۲ مگاپیکسلی عمق سنج به چشم می‌خورد.

قلب تپنده هواوی Y8p چیپست کرین 710F بوده و رم ۴ یا ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی (قابل ارتقا با کارت حافظه NM تا ۲۵۶ گیگابایت) آن را همراهی می‌کنند. ظرفیت باتری نیز برابر با ۴ هزار میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه هواوی Y8p می‌توان به درگاه USB-C، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد.

هواوی Y8p با رابط کاربری EMUI 10.1 مبتنی بر اندروید ۱۰ در رنگ‌های مشکی و بلوری و بدون برنامه‌های گوگل از تاریخ ۲۹ مه (۹ خرداد) با قیمت ۲۶۷ دلار در بلاروس به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza12022
    Reza12022 | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

    آخه سلفی ۱۶ چیه خداوکیلی دیگه

مطالب پیشنهادی