ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایکروسافت تیمز
تکنولوژی

مایکروسافت تیمز بروزرسانی شد؛ ابزارهای جدید و تماس تصویری همزمان ۹ کاربر

در کنفرانس توسعه‌دهندگان بیلد نسخه جدید مایکروسافت تیمز (Microsoft Teams) از راه رسید. این پلتفرم همکاری و ارتباطات که کاربردهای مختلفی مانند برگزاری جلسات صوتی و تصویری برای کسب و کارها دارد، به ابزارهای جدیدی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

در کنفرانس توسعه‌دهندگان بیلد نسخه جدید مایکروسافت تیمز (Microsoft Teams) از راه رسید. این پلتفرم همکاری و ارتباطات که کاربردهای مختلفی مانند برگزاری جلسات صوتی و تصویری برای کسب و کارها دارد، به ابزارهای جدیدی مجهز می‌شود.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های جدید این پلتفرم برای کاربران، امکان زمانبندی و مدیریت قرارهای مجازی از طریق اپلکیشن Bookings است. برای برنامه‌ریزی، تیمز به قابلیت جدیدی در اپلیکیشن Shifts مجهز شده که شامل محرک‌ها و قالب‌های جدید برای فعال‌سازی تاییدهای خودکار برای درخواست‌های تغییرات بدون نیاز به تایید مدیریت می‌شود.

در آینده نزدیک مایکروسافت چندین قالب با قابلیت شخصی‌سازی را به تیمز اضافه می‌کند تا کمک‌کننده کاربران جدید باشند. این قالب‌ها شامل بسیاری از سناریوهای استاندارد تجاری مانند رویدادهای مدیریتی و پاسخ به بحران می‌شود. علاوه بر این، قالب‌های مخصوصی برای بیمارستان‌ها نیز به آن اضافه می‌شود.

مایکروسافت تیمز

در آینده نزدیک چت‌بات‌های «Power Virtual Agents» به اپ استور مایکروسافت تیمز اضافه می‌شوند که ساخت و مدیریت این ربات‌ها را ساده‌ می‌کند. علاوه بر این، مایکروسافت ویژگی جدیدی را فعال می‌کند که ادغام برنامه‌های Power و قالب‌های فرایند تجاری Power Automate را آسان‌تر می‌کند و کاربران Power BI به زودی قادر خواهند بود به سرعت گزارش‌ها را با کلیک روی یک دکمه در تیمز به اشتراک بگذارند.

مایکروسافت تیمز

مایکروسافت در بروزرسانی جدید امکان مشاهده همزمان ۹ کاربر را در تماس‌های تصویری فراهم می‌کند که البته بسیار کمتر از سرویس‌های رقیب مانند Zoom است. مایکروسافت اعلام کرده که اگر بیشتر از ۹ نفر در یک جلسه حضور داشته باشند، مایکروسافت تیمز اولویت را به کاربرانی که ویدیوی آن‌ها روشن است یا در حال صحبت کردن هستند، می‌دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید مایکروسافت تیمز مربوط به پشتیبانی از رابط دستگاه شبکه (NDI) می‌شود که البته در آینده نزدیک عرضه خواهد شد. در حال حاضر ویژگی مشابهی درون اسکایپ قرار گرفته که توسط آن می‌توانید مصاحبه‌ها را با چندین نفر توسط برنامه‌ یا پلتفرم مورد علاقه خود به اشتراک بگذارید و همچنین می‌توانید استریم‌های ویدیویی مختلف را از افراد دریافت کنید.

اضافه شدن این ویژگی به مایکروسافت تیمز باعث می‌شود شرکت‌ها راحت‌تر از گذشته کنفرانس‌های عمومی یا خصوصی خود مبتنی بر گفتگوهای تیمز را پخش کنند. تیمز همچنین به قابلیت ادغام با اسکایپ TX دست پیدا می‌کند، راه‌حل سخت افزاری اسکایپ که توسط بسیاری از شبکه‌ها برای انجام مصاحبه از راه دور استفاده می‌شود. پشتیبانی از NDI ماه آینده به پلتفرم مایکروسافت اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی