ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای تصاویر منتسب به گلکسی نوت ۲۰؛ منتظر زوم ۱۰۰ برابری نباشید

چند ماه دیگر سامسونگ از گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ رونمایی می‌کند اما تا به امروز اطلاعات زیادی درباره آن‌ها منتشر شده. اخیرا تصاویری از طراحی نسخه استاندارد این دستگاه منتشر شده که ما را ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۶

چند ماه دیگر سامسونگ از گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ رونمایی می‌کند اما تا به امروز اطلاعات زیادی درباره آن‌ها منتشر شده. اخیرا تصاویری از طراحی نسخه استاندارد این دستگاه منتشر شده که ما را با ظاهر آن‌ آشنا می‌کند.

افشاگر معروف، «Ice Universe» اخیرا تصاویری از طرح‌های مربوط به قاب گلکسی نوت ۲۰ منتشر کرده که بخش جلویی و پشتی این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد. در بخش جلویی یک حفره در مرکز نمایشگر قرار گرفته که مشابه با گوشی‌های سری گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی S20 است. روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه گانه با چیدمان عمودی قرار دارد.

هنوز تصاویر زیادی از طراحی فبلت آینده سامسونگ منتشر نشده، بنابراین شاید این شرکت کره‌ای تصمیم به تغییر آن بگیرد، با این حال Ice Universe یک منبع تقریبا قابل اعتماد است که تا به امروز اطلاعات دقیق زیادی منتشر کرده. همین منبع علاوه بر انتشار این تصاویر، اعلام کرده که گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ فاقد قابلیت زوم Space Zoom خواهند بود.

گلکسی نوت ۲۰

سامسونگ همراه با معرفی گوشی گلکسی S20 اولترا قابلیتی را برای کاربران درنظر گرفت که Space Zoom نام دارد و امکان زوم ۱۰۰ برابری را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. به نظر می‌رسد این شرکت از نتیجه کار راضی نبوده و به همین علت تصمیم به حذف آن از پرچمداران آینده خود می‌گیرد.

در حالی که سامسونگ قصد دارد ویژگی زوم ۱۰۰ برابری را از فبلت‌های آینده خود حذف کند، گلکسی نوت ۲۰ پلاس همچنان با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی HM1 از راه می‌رسد. گفته می‌شود که مشکلات مربوط به فوکوس خودکار گلکسی S20 اولترا جایی در دوربین فبلت آینده سامسونگ نخواهد داشت.

تا به امروز گزارش‌ها و اطلاعات زیادی درباره گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ منتشر شده. انتظار می‌رود گلکسی نوت ۲۰ پلاس به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شود و نسخه استاندارد آن انرژی خود را توسط یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین کند. این محصولات در تابستان سال جاری میلادی معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ARRIIA
    ARRIIA | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

    زوم فقط باید اپتیکال و واقعی باشه

مطالب پیشنهادی