ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیزرهای ویوو X50 لرزشگیر گیمبال شکل دوربین را نشان می‌دهند [تماشا کنید]

ویوو تیزرهای کوتاهی از پرچمدار بعدی خود به نام «X50» منتشر کرده و در آن ها ماژول عظیم دوربین و لرزشگیر گیمبال گونه آن را نمایش داده است. این گوشی که احتمالاً برای اولین بار ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

ویوو تیزرهای کوتاهی از پرچمدار بعدی خود به نام «X50» منتشر کرده و در آن ها ماژول عظیم دوربین و لرزشگیر گیمبال گونه آن را نمایش داده است. این گوشی که احتمالاً برای اولین بار به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL GN1 سامسونگ مجهز می‌شود، در تاریخ ۱ ژوئن به شکل رسمی رونمایی خواهد شد.

اولین چیزی که با تماشای تیزر ویوو X50 توجه بیننده را جلب می‌کند، ماژول عظیم دوربین است که شامل دوربین تله فوتو پریسکوپی، دو لنز معمولی و یک سنسور بسیار بزرگ می‌شود که احتمالا متعلق به دوربین اصلی است. لرزش‌های این لنز توسط یک گیمبال تصحیح می‌شوند و این یعنی تمرکز ویوو در پرچمدار بعدی روی لرزشگیر تصویر پیشرفته بوده است.

یکی از بزرگ ترین ویژگی‌های کانسپت ویوو Apex 2020، تصحیح لرزش‌های سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی توسط ساختار گیمبال گونه است. ویوو می‌گوید برای این سیستم از چشمان آفتاب پرست الهام گرفته که ۲۰۰ درصد کارایی آن از سیستم‌های لرزشگیر تصویر اپتیکال فعلی بیشتر است و به نوردهی بیشتر در شب و فیلمبرداری نرم تر منتهی خواهد شد.

حال به نظر می‌رسد ویوو برای اولین این سیستم لرزشگیر را در ویوو X50 پیاده کرده و در تیزر دوم به قابلیت‌های عکسبرداری آن در محیط‌های کم نور اشاره کرده است.

کانسپت ویوو Apex 2020 از یک سیستم بزرگنمایی پریسکوپی منحصر به فرد بهره می‌برد که در آن المان‌های لنز حرکت کرده و بزرگنمایی واقعی ۵ تا ۷ برابری را به ارمغان می‌آورند. باید دید ویوو از همین سیستم بزرگنمایی در ویوو X50 استفاده می‌کند یا خیر.

رندر ویوو X50 پرو
رندر ویوو X50 پرو

ویوو X50 احتمالا به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL GN1 که دو روز پیش معرفی شد، مجهز می‌شود. یکی از مدیران محصول ویوو در شبکه اجتماعی Weibo به سایز 1/1.3 اینچی سنسور و اندازه پیکسل ۲.۴ میکرونی آن اشاره کرده است. احتمالا علت بزرگ بودن ماژول دوربین ویوو X50، ابعاد بزرگ همین سنسور و فناوری لرزشگیر تصویر پیشرفته گیمبال گونه آن است.

ویوو در تاریخ ۱ ژوئن (۱۲ خرداد) به طور رسمی از ویوو X50 و X50 پرو رونمایی می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی