ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوشی جان سخت
تکنولوژی

گوشی جان سخت سامسونگ برای میدان های جنگ رونمایی شد

روز گذشته سامسونگ نسخه دیگری از گوشی گلکسی اس 20 به نام Tactical Edition را رونمایی کرد که محصولی در سطح استانداردهای نظامی و آماده برای انجام ماموریت است. طراحی این گوشی جان سخت اندکی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

روز گذشته سامسونگ نسخه دیگری از گوشی گلکسی اس 20 به نام Tactical Edition را رونمایی کرد که محصولی در سطح استانداردهای نظامی و آماده برای انجام ماموریت است. طراحی این گوشی جان سخت اندکی از نسخه استاندارد آن و مدل های اولترا و پلاس متفاوت است اما امکاناتش با آنها یکی است. در ادامه به ذکر جزئیات بیشتری در این باره خواهیم پرداخت.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم Tactical Edition دارای استاندارد نظامی است اما در اصل یک اس 20 معمولی با برخی قابلیت های نرم افزاری و امنیتی است که درون یک قاب محکم با برند Juggernaut پنهان شده است.

از نظر سخت افزاری باید بگوییم که این موبایل جان سخت به همان نمایشگر ۶.۲ اینچی اولد در مدل استاندارد مجهز شده و همان چیپست اسنپدراگون ۸۶۵، ۱۲ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از نسل پنجم شبکه های ارتباطی با فرکانس زیر ۶ گیگاهرتز را دارد و یک سیستم دوربین اصلی سه گانه نیز در پشت بدنه آن خودنمایی می کند.

گوشی جان سخت

از میان تمامی این امکانات شاید جالب ترینشان برای کاربران نظامی سامسونگ همان پایه دکس باشد که به لطف آن اپراتورها میتوانند گوشی خود را به مانیتور متصل کرده و از آن برای تکمیل گزارش ها، آموزش یا برنامه ریزی ماموریت ها در حین حرکت در خودروهای نظامی استفاده نمایند.

سامسونگ همچنین در توسعه این محصول از سیستم امنیتی Knox خود استفاده کرده است (که شامل نوعی سیستم رمز گذاری دوگانه به نام DualDAR) است و از تمامی آزمون های استاندارد آمریکا برای امنیت اطلاعات سربلند بیرون آمده. با این حال باید اشاره کنیم که این سیستم تفاوت چندانی با نسخه ویژه کاربران عادی سامسونگ ندارد.

و در انتها همانطور که احتمالا حدس زده اید S20 Tactical Edition قرار نیست به مصرف کنندگان عادی فروخته شود و صرفا در سه ماهه سوم امسال در اختیار برخی شرکای منتخب سامسونگ قرار خواهد گرفت. تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت یا تاریخ دقیق عرضه آن اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی