ساندبارهای ۲۰۲۰ سامسونگ از جمله مدل Terrace که برای استفاده در محیط های باز طراحی شده معرفی شدند. این شرکت اعلام کرده از همین ماه سری پرچمدار Q، سری لایف استایل S و سری اقتصادی تی را به سراسر دنیا صادر می کند و فروش آنها از بهار امسال آغاز خواهد شد.

ساندبارهای پیشرفته سری Q سامسونگ (که تصویری یکی از آنها را در پایین مشاهده می کنید) به قابلیت دنبال کردن اشیاء مجهز شده اند تا همراه با اسپیکرهای داخلی خود تلویزیون افکت صدایی ایمرسیوتری را ایجاد کند. از دیگر تکنولوژی های به کار رفته در ساندبارهای ۲۰۲۰ سامسونگ میتوان به تکنولوژی آکوستیک بیم اشاره کرد که صدا را با آنچه در صفحه نمایشگر رخ می دهد به لحاظ مکانی تطبیق می دهد. دو مدل برتر این سری یعنی Q70T و Q800T همچنین به لطف پشتیبانی از تکنولوژی های دالبی اتمس و HDMI eARC صدای غیر فشرده با کیفتی را ایجاد می کنند.

قیمت سری Q (شامل یک ساب ووفر وایرلس) از ۵۰۰ دلار آغاز می شود و مدل Q800T نیز ۹۰۰ دلار آب می خورد.

اما جالب ترین مدل ها در این میان در گروه میان رده لایف استایل قرار دارند. ساندبارهای سری اس با طراحی گرد خود و سطحی که از جنس پارچه کوادرات پوشیده شده ظاهری بسیار دوستانه دارند (سامسونگ پیشتر از این پارچه در یکی از نسخه های گلکسی اس ۲۰ استفاده کرده است).

S60T همچنین از فرمان صوتی برای الکسا نیز پشتیبانی می کند و تعداد زیادی تیوتر دارد. مدلی که در بالا تصویرش را می بینید ۳۳۰ دلار قیمت دارد و نسخه اندک ساده تر S40T با پرداخت ۱۸۰ دلار قابل خریداری است.

و اما در پایان به سری تی می رسیم که جایگزینی برای سری آر است و دسته محصولات ارزان تا میان رده را شامل می شود. در این سری از ساندبارهای ۲۰۲۰ سامسونگ خبری از تکنولوژی اتمس، الکسا یا طراحی خاص نیست. در مدل پیشرفته تر T550 و T650 پشتیبانی از صدای ساراند DTS Virtual:X و تکنولوژی HDMI فراهم شده است. قیمت این سری از ۲۰۰ دلار برای مدل T450 شروع می شود و تا ۴۰۰ دلار برای مدل T650 متغیر خواهد بود.

ساندبارهای 2020 سامسونگ