ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

باگ Family Sharing دردساز شد؛ عدم دسترسی به اپلیکیشن‌های مطرح در iOS

بر اساس گزارش‌ها، باگی در سیستم عامل iOS روی تجربه کاربری بسیاری از کاربران اپل تاثیر منفی داشته است. ظاهرا باگ Family Sharing این سیستم عامل باعث ایجاد خطا در اجرای اپلیکیشن‌ها می‌شود. صاحبان محصولات ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

بر اساس گزارش‌ها، باگی در سیستم عامل iOS روی تجربه کاربری بسیاری از کاربران اپل تاثیر منفی داشته است. ظاهرا باگ Family Sharing این سیستم عامل باعث ایجاد خطا در اجرای اپلیکیشن‌ها می‌شود.

صاحبان محصولات اپل در شبکه‌های اجتماعی به این موضوع اشاره کرده‌اند که روز گذشته برای استفاده از اپلیکیشن‌های مطرحی مانند «Audible» ،«Discord»، فیسبوک، واتساپ و یوتیوب با پیام «این اپلیکیشن دیگر با شما به اشتراک گذاشته نمی‌شود» مواجه شده‌اند. همراه با این پیام، به کاربران گفته شده که برای رفع این مشکل برنامه موردنظر را خریداری یا دانلود کنند.

این مشکل در نسخه‌های کنونی iOS شامل iOS 13.5 که اخیرا عرضه شده نیز وجود دارد. سیستم عامل iOS 13.5 با ایجاد تغییراتی در سیستم فیس آیدی امکان آنلاک کردن آیفون با استفاده از ماسک را آسان‌تر کرده است. این نسخه از سیستم عامل iOS همچنین از فناوری بلوتوثی ردیابی تماس برای جلوگیری از شیوع کرونا پشتیبانی می‌کند.

باگ Family Sharing

حساب رسمی پشتیبانی اپل در توییتر روز گذشته با پیام‌های بی‌شماری مواجه شد. در حالی که برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی به این موضوع اشاره و از آن ابراز نارضایتی کرده بودند، تعدادی تئوری‌‌های دیگری را در رابطه با ایجاد این مشکل را مطرح کردند.

تعدادی از کاربران این مشکل را مربوط به باگ در ویژگی Family Sharing می‌دانند. این قابلیت که از سال ۲۰۱۴ و همزمان با معرفی iOS 8 از راه رسید، به اعضای خانواده اجازه می‌دهد اپلیکیشن‌ها و محتوای دیجیتالی را که دانلود و خریداری می‌کنند، با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

در حالی که اپل هم اکنون در حال رفع این مشکل است، کاربران برای آن راه‌حلی پیدا کرده‌اند که البته نمی‌توان به صورت دائمی از آن استفاده کرد. کاربران با حذف برنامه‌های آسیب دیده و نصب دوباره آن‌ها، به چنین مشکلی غلبه کرده‌اند. انتظار می‌رود در آینده نزدیک ‌اپل راه‌حل نهایی برای رفع باگ Family Sharing را عرضه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی