ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بیل گیتس
علمی

جمهوری خواهان آمریکا گیتس را به تلاش برای جاسوسی از طریق واکسن کرونا متهم کردند

طبق پژوهشی تازه بسیاری بینندگان شبکه محافظه کار فاکس نیوز در آمریکا و جمعی از جمهوری خواهان باور دارند که گیتس در نظر دارد با راه اندازی برنامه واکسیناسیون کووید ۱۹ در آینده، میکروچیپ هایی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

طبق پژوهشی تازه بسیاری بینندگان شبکه محافظه کار فاکس نیوز در آمریکا و جمعی از جمهوری خواهان باور دارند که گیتس در نظر دارد با راه اندازی برنامه واکسیناسیون کووید ۱۹ در آینده، میکروچیپ هایی را در بدن میلیاردها نفر از مردم جهان نصب کند و از طریق آنها حرکات شان را زیر نظر بگیرد.

طبق تحقیقی که توسط موسسه ای به نام YouGov با همکاری یاهو روی ۱۶۴۰ بزرگسال آمریکایی انجام شده نیمی از این افراد که گفته بودند فاکس نیوز اصلی ترین شبکه خبری مورد استنادشان است به این تئوری توطئه باور داشتند. پس از بینندگان فاکس نیوز جمهوری خواهانی که گفته بودند در سال ۲۰۱۶ به دونالد ترامپ رای داده بودند از جمله حامیان این تئوری بودند. براین اساس مجموعا ۴۴ درصد از هر دو گروه یاد شده اعلام کردند که به باورشان بیل گیتس چنین نیتی دارد. ۲۶ درصد از جمهوری خواهان نیز اعلام کردند که این فرضیه اشتباه است و ۳۱ درصدشان در رابطه با آن ابراز تردید کردند.

بیل گیتس به خاطر تلاش هایش برای واکسیناسیون مردم سراسر دنیا و همچنین حضورش در رسانه ها طی دوماه اخیر در کانون تئوری های توطئه قرار گرفته است. او همچنین واکنش دولت به این بحران را به چالش کشید و ترامپ را به خاطر سهل انگاری در رابطه با کووید ۱۹ مورد انتقال قرار داد.

بنیاد خیریه بیل و ملیندا گیتس

او در مقاله ای که پیشتر در نشریه واشنگتن پست منتشر کرد اظهار داشت که آمریکا نتوانسته جلوتر از کرونا ویروس جدید حرکت کند.

انتخاب هایی که ما و رهبرانمان می کنیم تاثیری شگرف روی پایین آمدن تعداد بیماران، مدت زمان تعطیلی اقتصاد و آمار مرگ و میر مردم براثر ابتلا به کووید ۱۹ دارد.

در انتها بد نیست اشاره کنیم که طبق تحقیقات اخیر YouGov (که با همکاری یاهو انجام گرفته) همه مردم آمریکا هم به این تئوری توطئه باور ندارند؛ ۴۵ درصد از افراد مستقل سیاسی، ۵۲ درصد دمکرات ها و ۶۳ درصد افرادی که می گویند در سال ۲۰۱۶ به هیلاری کلینتون رای داده اند همگی اعلام کرده اند که به تئوری های توطئه در رابطه با گیتس و واکسن باور ندارند.

در همین تحقیق همچنین اشاره شده که تنها نیمی از آمریکایی ها می خواهند وقتی واکسن کرونا کشف شد آن را دریافت کنند و بیست و سه درصد از آنها گفته اند که هیچوقت واکسن کرونا را نمی زنند و ۲۷ درصدشان گفته اند که در این باره مطمئن نیستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • طاووس
    طاووس | ۶ خرداد ۱۳۹۹

    ویروسی به نام جمهوری خواهان_ رئالیستی_ نفس اماره تمام

  • طاووس
    طاووس | ۶ خرداد ۱۳۹۹

    ویروس بَد بینی(شَک)

  • Hamed
    Hamed | ۵ خرداد ۱۳۹۹

    منم یکی دو نفر میشناسم چهرشون شبیه گیتس مظلومه ولی...???

  • nexaen
    nexaen | ۴ خرداد ۱۳۹۹

    بیشتر این افراد همونایی هستن که مخالف واکسن هستن و واکسن رو توطئه ی جامعه ی پزشکی میدونن که هدفش پول درآوردن و کنترل بشر به دست سیاسیون و پزشک ها است. از این افراد یه سریاشونم معتقدن زمین گرد نیست و صافه. من چنین افرادی رو از نزدیک دیدم و نه تنها بیسواد هستند که کودن هم هستند و دلیلی برای ادعاهاشون ندارند. حالا چرا این تهمت رو به گیتس میزنن؟ چون گیتس از راه بنیاد ملیندا و بیل یه بودجه ای رو برای مبارزه با این ویروس و تولید واکسنش قرار داد. به همین سادگی، به همین کودنی.

    • Mahyar
      Mahyar | ۴ خرداد ۱۳۹۹

      این یه دونه دیسلایک هم از اون آدماست??

    • peyman57
      peyman57 | ۴ خرداد ۱۳۹۹

      والاکشورای بدبخت و عقب افتاده ای مثل ما باید از این چیزا هم یاد بگیریم هم بترسیم که ممکنه سرمون بیارن. وگرنه که اونجا دمکراسی هست خلاصه مردمش راهی پیدا میکنن تا نظارت بیشتر بشه و مشکل پیش نیاد

مطالب پیشنهادی