ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مقامات تالسا با «ایلانِ طلایی» خواهان ساخت کارخانه تسلا در این شهرستان شدند

مقامات شهرستان تالسا واقع در ایالت اکلاهما به منظور ترغیب ایلان ماسک به احداث کارخانه جدید تسلا در این شهرستان، نماد شهر را به افتخار او رنگ آمیزی کردند. روز چهارشنبه شهردار شهرستان تالسا (Tulsa) ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۴ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

مقامات شهرستان تالسا واقع در ایالت اکلاهما به منظور ترغیب ایلان ماسک به احداث کارخانه جدید تسلا در این شهرستان، نماد شهر را به افتخار او رنگ آمیزی کردند.

روز چهارشنبه شهردار شهرستان تالسا (Tulsa) واقع در ایالت اکلاهما در همکاری با کلوپ مالکان تسلا در این ایالت، مجسه ۲۳ متری حفار طلایی (Golden Driller) را به افتخار ایلان ماسک مدیرعامل تسلا رنگ آمیزی کردند. این مجسمه سال ۱۹۶۶ ساخته و سال ۱۹۷۹ به عنوان نماد ایالت اکلاهما انتخاب شد. آن‌ها با شعار «ایلانِ طلایی» از تسلا خواستند تا گیگافکتوری جدید را در این شهرستان بسازد.

تمجید شهرستان تالسا از ایلان ماسک با رنگ آمیزی مجسمه
مجسمه تقریبا ۲۲ تنی «حفار طلایی» از فریم فولادی ساخته شده و با گچ و بتن پوشیده شده است.

«G.T. Bynum»، شهردار تالسا در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «تالسا شهری است که کارآفرینان را سرکوب نمی‌کند— ما برای آن‌ها احترام قائلیم. ایلان ماسک طلایی حالا ششمین مجسمه بلند ایالات متحده آمریکاست.»

اوایل هفته جاری خبرگزاری‌های متعدد به نقل از منبعی ناشناس گزارش کردند که شهرستان تالسا و مرکز ایالت تگزاس یعنی شهر آستین، دو فینالیست اصلی تسلا برای احداث کارخانه بعدی هستند. تسلا وعده داده با احداث این کارخانه ۱۰ هزار شغل جدید ایجاد می‌کند.

شهردار تالسا هفته گذشته با انتشار بیانیه‌ای به اشتراکات تسلا و تالسا اشاره کرد و گفت که هر دو توسط رهبرانی تاسیس شده‌اند که آرزوهای بزرگ خود را به واقعیت تبدیل کرده‌اند، برای تغییر دنیا با انرژی جدید تلاش کرده‌اند و در چیزهایی که برای مردم ارزشمند هستند سرمایه گذاری کرده‌اند.

«Kevin Stitt»، فرماندار اوکلاهما نیز ضمن تایید صحبت‌های شهردار، از ایلان ماسک و تسلا تمجید کرد و گفت که به خاطر تشابه اسمی تالسا و تسلا ساخت کارخانه بعدی در این شهرستان تصمیم درستی خواهد بود.

مجسمه ۲۳ متری حفار طلایی که حالا چهره ایلان ماسک و لوگوی تسلا روی آن نقش بسته‌اند، برای همیشه به این شکل باقی نخواهد ماند. البته یکی از دست اندرکاران رنگ آمیزی گفته که چهره مجسمه را برای دیرتر خراب شدن با پلاستیک پوشانده‌اند.

روز یکشنبه شهردار تالسا با انتشار پستی در توییتر گفت که پلیس این شهرستان به فکر تعویض ماشین‌های فعلی با سایبرتراک هم هست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • 68peyman
    68peyman | ۵ خرداد ۱۳۹۹

    تا وقتی افرادی مثل ایلان ماسک وجود دارن چرا باید پولدارهای بی خاصیتی مثل بیل گیتس که فقط بلدن صدقه دادن خودشون رو تو بوق و کرنا کنن مورد توجه رسانه ها قرار بگیرن

    • سالار
      سالار | ۵ خرداد ۱۳۹۹

      خدا شفات بده. قاتل فلج اطفال تو افریقا بیل بود نه ایلان ویید کش

    • آریا
      آریا | ۷ خرداد ۱۳۹۹

      هر دو انسانهای بزرگی هستند. روش و اخلاق انسانها باهم متفاوته.

مطالب پیشنهادی