ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریلمی از ایربادهای کاملا بیسیم Buds Q و Buds Air Neo و دو پاوربانک رونمایی کرد

ریلمی امروز از دو ایرباد کاملاً بی‌سیم به نام های Buds Q و Buds Air Neo و همچنین دو پاور بانک با ظرفیت ۱۰ هزار میلی آمپر ساعت رونمایی کرد. ایرباد ریلمی Buds Q توسط ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۵ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۰

ریلمی امروز از دو ایرباد کاملاً بی‌سیم به نام های Buds Q و Buds Air Neo و همچنین دو پاور بانک با ظرفیت ۱۰ هزار میلی آمپر ساعت رونمایی کرد.

ایرباد ریلمی Buds Q توسط یکی از طراحان شرکت فرانسوی ارمس (Hermès) به نام «José Lévy» طراحی شده است. به گفته ریلمی این ایرباد با کیس شارژ تا ۲۰ ساعت شارژدهی داشته و از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند.

این ایرباد به لطف پشتیبانی از گواهی IPX4، تا حدی در برابر پاشیده شدن آب مقاومت کرده و هر کدام از گوشی‌های آن ۳.۶ گرم وزن دارند. درون هر کدام از گوشی‌ها درایور ۱۰ میلیمتری تعبیه شده است و کیس شارژ آن از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. متاسفانه خبری از شارژ بیسیم نیست.

ایرباد تمام بیسیم ریلمی Buds Q با قیمت ۲۱ دلار معرفی شد

ریلمی Buds Q در حال حاضر با قیمت ۲۱ دلار قابل خریداری و بوده و فعلا فقط در چین به بازار عرضه شده است.

ریلمی از ایرباد دیگری به نام Buds Air Neo نیز رونمایی کرد که شباهت زیادی به ریلمی Buds Air داشته ولی درایورهای آن یک میلیمتر بزرگ تر هستند (۱۳ میلیمتر). این ایرباد فاقد قابلیت حذف نویز محیطی بوده و کیس شارژ آن همانند Buds Q از شارژ وایرلس پشتیبانی نمی‌کند.

ریلمی می‌گوید هر کدام از گوشی‌های ایرباد Buds Air Neo تا ۳ ساعت شارژدهی دارند و در صورت استفاده از کیس شارژ تا ۱۷ ساعت قابل استفاده هستند. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث 5.0 با تاخیر ۱۱۹.۲ میلی ثانیه‌ای و جفت شدن خودکار و بدون تاخیر با گوشی‌های ریلمی اشاره کرد.

ایرباد Buds Air Neo در رنگ‌های سبز، قرمز و سفید با قیمت ۳۸ دلار در چین به بازار عرضه شده است.

ریلمی همچنین از دو پاور بانک به نام‌های 30W Dart و Power Bank 2 رونمایی کرد. پاوربانک 30W Dart ظرفیتی برابر با ۱۰ هزار میلی آمپر ساعت داشته و از شارژ ۳۰ واتی سیمی دو طرفه پشتیبانی می‌کند. این محصول فعلا به صورت انحصاری فقط در چین به بازار عرضه شده و هنوز قیمت آن اعلام نشده است.

ریلمی Power Bank 2 نیز ظرفیتی برابر با ۱۰ هزار میلی آمپر ساعت داشته و از شارژ دو طرفه ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. این مدل دارای درگاه‌های USB-A و USB-C بوده و از هم اکنون با قیمت ۱۳ دلار از سایت سازنده قابل خریداری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی