ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریلمی X50 Pro Player Edition با رم ۱۲ گیگابایتی LPDDR5 معرفی شد

ریلمی امروز در کنار معرفی از اولین ساعت و تلویزیون هوشمند، از گوشی X50 Pro Player Edition رونمایی کرد. این محصول از لحاظ ظاهری شبیه ریلمی X50 پرو است، اما با سخت افزار بهبود یافته ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۵ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

ریلمی امروز در کنار معرفی از اولین ساعت و تلویزیون هوشمند، از گوشی X50 Pro Player Edition رونمایی کرد. این محصول از لحاظ ظاهری شبیه ریلمی X50 پرو است، اما با سخت افزار بهبود یافته گیمرها را هدف گرفته است.

ریلمی X50 Pro Player Edition از نمایشگر ۶.۴۴ اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD و نرخ رفرش ۹۰ هرتز برخوردار است. نمایشگر از +HDR10 پشتیبانی کرده و به طور صد درصد فضای رنگی استاندارد DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

قلب تپنده این گوشی چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ با پشتیبانی از شبکه 5G بوده و با حافظه رم ۸،۶ یا ۱۲ گیگابایتی از نوع LPDDR5 کارهای پردازش را انجام می‌دهد. ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت است و از استاندارد UFS 3.0 پشتیبانی می‌کند.

ریلمی X50 Pro Player Edition معرفی شد

ریلمی X50 Pro Player Edition به کمک برنامه HyperBoost 3.0 تمام ظرفیت رم، توان چیپست و انرژی باتری را به بازی اختصاص می‌دهد. همچنین حین بازی کردن موقعیت مکانی و نوتیفیکیشن‌ها را غیر فعال کرده و با بستن برنامه‌هایی که در پس زمینه در حال اجرا هستند، تجربه گیمینگ را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این به سرعت بین وای فای، LTE یا 5G سوییچ می‌کند تا در بازی‌های مولتی پلیر خللی وارد نشود.

باتری ریلمی X50 Pro Player Edition ظرفیتی برابر با ۴ هزار و ۲۰۰ میلی آمپر ساعت داشته و به لطف پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی در مدت زمان ۳۵ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. به گفته سازنده با تنها سه دقیقه شارژ کردن این گوشی می‌توان تا یک ساعت برای تماس استفاده کرد.

ریلمی به قابلیت‌های سیستم خنک کننده این گوشی نیز اشاره کرده و می‌گوید صفحات گرافیتی به کار رفته بین باتری و پنل پشتی به پراکنده کردن گرما کمک کرده و تجربه گیمینگ را بهبود می‌دهند.

ریلمی برای بهبود توانایی‌های گیمینگ مجبور شده X50 Pro Player Edition را به دوربین ضعیف تر مجهز کند. به همین دلیل دوربین ۶۴ مگاپیکسلی اصلی و تله فوتو به ترتیب جای خود را به سنسور ۴۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی ماکرو داده‌اند.

در حفره قرص شکل نمایشگر نیز دوربین های ۳۲ مگاپیکسلی اصلی و ۸ مگاپیکسلی فوق عریض که در مدل X50 پرو وجود داشتند، جای خود را به ترتیب به سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و حسگر ۲ مگاپیکسلی عمق سنج داده‌اند.

ریلمی X50 Pro Player Edition در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی و در سه مدل ۶/۱۲۸، ۸/۱۲۸ و ۱۲/۱۲۸ گیگابایتی به ترتیب با قیمت ۳۸۰، ۴۲۰ و ۴۶۰ دلار از تاریخ اول ژوئن (۱۲ خرداد) روانه بازار می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمدحسن خداترس
    محمدحسن خداترس | ۱۴ خرداد ۱۳۹۹

    نسبتا خوب ?

مطالب پیشنهادی