ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی در فکر ساخت گوشی تاشو صدفی با دوربین چرخنده است

شیائومی پتنت جدیدی برای یک گوشی تاشو با ویژگی‌های جالب توجه ثبت کرده است. آنطور که تصاویر این پتنت نشان می‌دهند ظاهرا شیائومی در فکر ساخت گوشی تاشو صدفی شکل شبیه موتورولا ریزر و گلکسی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۵ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

شیائومی پتنت جدیدی برای یک گوشی تاشو با ویژگی‌های جالب توجه ثبت کرده است. آنطور که تصاویر این پتنت نشان می‌دهند ظاهرا شیائومی در فکر ساخت گوشی تاشو صدفی شکل شبیه موتورولا ریزر و گلکسی Z فلیپ اما با یک ویژگی متمایز کننده است.

با توجه به پتنتی که شیائومی ثبت کرده ظاهرا این شرکت قصد تولید موبایلی تاشو را دارد که در نیمه بالایی آن ماژول دوربین چرخنده قرار گرفته است. کاربر برای سلفی گرفتن می‌تواند این قسمت را ۱۸۰ درجه در محور افقی چرخانده و از دوربین‌های اصلی برای گرفتن سلفی‌های باکیفیت تر استفاده کند.

سایت هلندی Let’s Go Digital بر اساس طرح‌های پتنتی که شیائومی در اداره ملی مالکیت فکری چین (CNIPA) ثبت کرده، رندرهای این گوشی تاشو را ایجاد کرده است:

پتنت گوشی تاشو صدفی شیائومی

همانطور که در تصاویر دیده می‌شود، دکمه‌های پاور و ولوم در فریم راست نیمه بالایی گوشی قرار گرفته‌اند. علاوه بر این با دقت به تصاویر می‌توان منفذی که احتمالا دریچه اسپیکر است را زیر قسمت چرخنده دید.

ثبت پتنت به معنی تولید صد درصدی محصول نیست و ممکن است این طرح نیز مثل بسیاری از طرح‌هایی که تولیدکنندگان موبایل در گذشته ثبت کرده‌اند، هیچ گاه به محصول تجاری تبدیل نشود. در صورتی که مدیران ارشد شیائومی تولید چنین محصولی را سودآور تلقی کنند، آنوقت می‌توان به تولید آن امیدوار بود.

شیائومی در گذشته پتنت‌های جالب توجهی را ثبت کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به گوشی با چهار لبه خمیده، موبایلی با پنل چرخان برای رهایی از ناچ و حفره و دوربین بیرون جهنده با ۷ سنسور اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Me
    Me | ۵ خرداد ۱۳۹۹

    عالیه

مطالب پیشنهادی