ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی انجوی زد
تکنولوژی

هواوی انجوی زد 5G در گروه گوشی های اقتصادی معرفی شد

هفته گذشته شرکت آنر گوشی اقتصادی X10 5G را معرفی کرد؛ تلفن همراهی با نرخ رفرش ۹۰ هرتز برای نمایشگر و دوربین اصلی سه گانه. حالا شرکت مادر آنر یعنی هواوی از محصولی مشابه به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

هفته گذشته شرکت آنر گوشی اقتصادی X10 5G را معرفی کرد؛ تلفن همراهی با نرخ رفرش ۹۰ هرتز برای نمایشگر و دوربین اصلی سه گانه. حالا شرکت مادر آنر یعنی هواوی از محصولی مشابه به نام انجوی زد 5G در گروه اقتصادی ها رونمایی کرده است.

انجوی زد 5G به یک نمایشگر ۶.۵۷ اینچی فول اچ دی پلاس با پنل LCD و نرخ رفرش ۹۰ هرتز و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ مجهز شده است. این پنل همچنین دارای یک بریدگی قطره ای شکل است که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی اش را در خود جای داده است. حسگر اثرانگشت این گوشی نیز در سمت راست بدنه جا خوش کرده است و تامین امنیت آن را بر عهده دارد.

در بخش پشتی بدنه این موبایل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی دیده می شود که لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی آن را همراهی می کنند و لنز ماکرو این موبایل میتواند از فاصله تنها ۴ سانتی متری از سوژه خود عکس های نمای نزدیک بگیرد.

هواوی انجوی زد 5G

توان پردازشی این گوشی از چیپست مدیاتک Dimensity 800 تامین می شود که ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز آن را همراهی می کنند. البته اگر احساس می کنید که برای ذخیره سازی فایل های سنگین خود در این گوشی به مشکل بر خواهید خورد جای هیچ نگرانی نیست چراکه امکان ارتقاء آن از طریق کارت های اختصاصی NM هواوی وجود دارد.

از لحاظ نرم افزاری هم باید بگوییم انجوی زد 5G از پوسته EMIUI 10.1 بهره می گیرد که بر پایه اندروید ۱۰ طراحی شده است. انرژی کلیه قطعاتی که به آنها اشاره کردیم هم از طریق باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این دستگاه تامین می شود که به تکنولوژی شارژ سریع ۲۲.۵ واتی مجهز است.

هواوی انجوی زد 5G

گوشی هواوی انجوی زد 5G در قالب رنگ های مشکی، آبی و صورتی به بازار عرضه خواهد شد و از همین حالا امکان پیش سفارش آن در چین وجود دارد. قیمت پایه برای این موبایل ۲۳۸ دلار برای مدل بهره مند از ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است و اگر به خرید مدل ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی علاقمند باشید باید ۳۰۸ دلار پرداخت نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی