ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریلمی از ساعت و تلویزیون هوشمند خود رونمایی کرد

ریلمی از اولین ساعت هوشمند خود به نام «ریلمی واچ» (Realme Watch) و تلویزیون Realme Smart TV رونمایی کرد. این محصولات از اواسط خرداد ماه به بازار عرضه خواهند شد. ریلمی واچ از نمایشگر ۱.۴ ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۵ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

ریلمی از اولین ساعت هوشمند خود به نام «ریلمی واچ» (Realme Watch) و تلویزیون Realme Smart TV رونمایی کرد. این محصولات از اواسط خرداد ماه به بازار عرضه خواهند شد.

ریلمی واچ از نمایشگر ۱.۴ اینچی LCD مربعی با رزولوشن ۳۲۰x۳۲۰ پیکسل برخوردار بوده و رابط کاربری آن نسخه‌ای شخصی سازی شده از اندروید است. این ساعت هوشمند نوتفیکیشن‌ها را نمایش داده و از آن می‌توان برای کنترل موزیک، پاسخ به تماس‌ها یا قطع کردن آن‌ها و انجام دیگر کارهایی که از یک ساعت هوشمند معمولی انتظار می‌رود، استفاده کرد.

ریلمی از اولین ساعت هوشمند خود به نام ریلمی واچ رونمایی کرد

سازنده می‌گوید باتری ریلمی واچ با یک بار شارژ کردن با استفاده معمولی ۷ تا ۹ روز شارژدهی دارد و در صورتی که کاربر حالت ذخیره باتری را فعال کند، طول عمر باتری به ۲۰ روز افزایش پیدا خواهد کرد.

ریلمی واچ از لحاظ عملکرد شباهت زیادی به ریلمی بند دارد که اواسط اسفند ماه سال قبل رونمایی شد. از جمله این شباهت‌ها می‌توان به سنسور ضربان قلب، پایشگر کیفیت خواب و ردیابی ورزش کریکت (مخصوص بازار هند) اشاره کرد.

ریلمی واچ با نمایشگر بزرگ شباهت‌هایی هم به محصولات فیت بیت داشته و بند آن به راحتی قابل جداسازی است. ریلمی واچ از تاریخ ۵ ژوئن (۱۶ خرداد) با قیمت ۵۰ دلار از سایت سازنده قابل خریداری خواهد بود.

ریلمی همچنین از تلویزیون هوشمند Realme Smart TV رونمایی کرد و همانند وان پلاس و شیائومی به بازار تلویزیون‌ها وارد شد. این تلویزیون در سایز ۳۲ اینچ با رزولوشن HD و سایز ۴۳ اینچ با رزولوشن Full HD قابل سفارش است.

خبری از رزولوشن 4K نیست اما ریلمی مدعی شده تلویزیون‌ها از HDR10 و استاندارد HLG پشتیبانی کرده و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت را به ارمغان می‌آورند. علاوه بر این از پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک و اسپیکر ۲۴ واتی با پشتیبانی از Dolby Audio بهره مند هستند.

مدل ۳۲ اینچی تلویزیون Realme Smart TV با قیمت ۱۷۰ دلار و مدل ۴۳ اینچی با قیمت ۲۹۰ دلار از تاریخ ۲ ژوئن (۱۳ خرداد) از سایت سازنده قابل خریداری خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۵ خرداد ۱۳۹۹

    اگر در اندروید استفاده شده در این ساعت، امکان نصب اپلیکیشن‌های Android wear وجود داشته باشه، با این قیمت و این ماندگاری باطری، بهترین انتخاب میتونه باشه

مطالب پیشنهادی