ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خدمات «پزشک و مشاور» به سوپر اپلیکیشن اسنپ اضافه شد

اسنپ و استارتاپ هاسپیتل در یک همکاری مشترک، سرویس پزشک و مشاور را راه‌اندازی کرده‌اند؛ سرویسی که به وسیله آن کاربران اسنپ می‌توانند امکان دریافت مشاوره پزشکی و روان‌شناسی را به صورت آنلاین داشته باشند ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۶ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۰

اسنپ و استارتاپ هاسپیتل در یک همکاری مشترک، سرویس پزشک و مشاور را راه‌اندازی کرده‌اند؛ سرویسی که به وسیله آن کاربران اسنپ می‌توانند امکان دریافت مشاوره پزشکی و روان‌شناسی را به صورت آنلاین داشته باشند و بدون مراجعه حضوری به مراکز درمانی، از خدمات سلامت ‌محور بهره‌مند شوند.

با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و توصیه به حضور حداقلی در مراکز بهداشتی، اسنپ و هاسپیتل با همکاری خود سرویس جدید پزشک و مشاور را به سوپراپ اسنپ اضافه کرده‌اند. در خدمات جدید کاربران می‌توانند با استفاده از سرویس «پزشک و مشاور» در تمامی زمینه‌های پزشکی و روان‌شناسی به صورت آنلاین مشاوره دریافت کنند. تمامی مشاورانی که با این سرویس همکاری می‌کنند طی یک فرآیند دقیق تایید شده‌اند و با پایبندی به حفظ حریم شخصی، تمامی جزئیات مشاوره و شماره تماس کاربران به صورت محرمانه خواهد بود.

برای استفاده از این سرویس با وارد شدن به سرویس «پزشک و مشاور» در سوپر اپلیکیشن اسنپ، فهرستی از انواع حوزه‌های مختلف پزشکی و روان‌شناسی را مشاهده خواهید کرد. با انتخاب هر دسته بندی، پروفایل مشاورین فعال در آن حوزه برای کاربران به نمایش در می‌آید که هر یک دارای توضیحاتی پیرامون سوابق حرفه‌ای و زمان‌های پاسخگویی را با خود به همراه دارند.

مشاوره به دو صورت ویدئویی و تلفنی انجام می‌شود و هر مشاور در پروفایل خود مشخص کرده که آماده ارائه مشاوره به کدام روش است. کاربران نیز می‌توانند با انتخاب خود مشاوره تلفنی یا ویدئویی را انجام دهند و در صورتی که پزشک یا مشاور در همان لحظه آنلاین باشد، کاربر می‌تواند به صورت آنی با پزشک تماس حاصل فرماید و اگر آنلاین نباشد، امکان رزرو وقت وجود دارد.

گفتنیست هزینه مشاوره روی صفحه پروفایل هر مشاور مشخص شده و همچنین دکمه‌ای برای رزرو مشاوره وجود دارد. با انتخاب گزینه رزرو مشاوره، گزینه‌ای برای تعیین مدت زمان مشاوره فعال می‌شود. کاربران می‌توانند مدت زمان حدودی مد نظرشان را انتخاب کنند و همچنین اگر توضیح اضافه‌ای دارند، آن را در بخش «توضیحات درخواست» به اختصار وارد کنند. با انتخاب گزینه «ثبت» کاربران به صفحه مربوط به افزایش اعتبار راهنمایی می‌شوند تا بتوانند از این طریق اعتبار حساب سرویس «پزشک و مشاور» را پرداخت و از امکان مشاوره استفاده کنند.

شایان ذکر است در صورتی که کاربر نیاز به پیگیری با پزشک یا مشاور داشته باشد، می‌تواند از امکان ارسال پیام متنی یا عکس بعد از مکالمه با پزشک استفاده کند. کاربران می‌توانند با انتخاب گزینه ارسال پیام که پس از اتمام مکالمه در پروفایل مشاور ظاهر می‌شود با پزشک و مشاور خود گفت‌وگو کنند.

اسنپ و هاسپیتل، این خدمات را به صورت گارانتی در آورده‌اند و چنانچه کاربر به هر دلیلی از مشاوره خود راضی نباشد، هزینه به صورت تمام و کمال به حساب کاربری او بازگردانده می‌شود. برای استفاده از خدمات پشتیبانی این سرویس می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۴۹۱۸۷۶۵۴ در ارتباط باشید.

اما سوالی که در آخر ممکن است برای کاربران پیش بیاید اینست که مشاوره پزشکی آنلاین در سرویس جدید اسنپ چه حوزه‌هایی ارائه می‌شود؟ در پاسخ به این سوال روابط عمومی اسنپ خبر داده که این سرویس در ۳۲ حوزه مختلف از جمله روان‌پزشکی و سلامت روان، مشاوره و روان‌شناسی، سلامت پوست و مو، تغذیه و تناسب اندام، مشاوره دارویی، سلامت کودکان و نوزادان، مامایی و بارداری، طب فیزیکی و ورزش، بیماری‌های داخلی، گوارش و غدد، گوش، حلق و بینی، قلب، عروق و فشار خون، نورولوژی، مغز و اعصاب، رادیولوژی و تصویربرداری، طب سنتی، آزمایشگاه، ارتوپدی و شکستگی، بیماری‌های عفونی، هپاتیت و ایدز، بدخیمی و سرطان، جراحی عمومی، سلامت بینایی و چشم‌پزشکی، دهان و دندان و در نهایت کروناویروس در دسترس کاربران است. کاربران می‌توانند با مراجعه به این سرویس، در هر ساعت شبانه‌روز از بهترین پزشکان، متخصصان و روان‌شناسان مشاوره امن و راحت بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی