ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موتورولا
تکنولوژی

مشخصات موتورولا ریزر ۲ افشا شد؛ پشتیبانی از 5G و رم بالاتر

سال گذشته موتورولا از اولین گوشی انعطاف‌پذیر خود با نام ریزر رونمایی کرد و امسال نسل دوم آن از راه می‌رسد. اخیرا مشخصات موتورولا ریزر ۲ فاش شده که اگرچه نسبت به نسل قبلی پیشرفت‌های ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۶ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

سال گذشته موتورولا از اولین گوشی انعطاف‌پذیر خود با نام ریزر رونمایی کرد و امسال نسل دوم آن از راه می‌رسد. اخیرا مشخصات موتورولا ریزر ۲ فاش شده که اگرچه نسبت به نسل قبلی پیشرفت‌های زیادی را تجربه می‌کند، اما همچنان در رده گوشی‌‌های پرچمدار قرار نمی‌گیرد.

بر اساس اطلاعات جدید، قدرت این گوشی انعطاف‌پذیر توسط چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ با مودم 5G تامین می‌شود. این دستگاه در بخش رم و میزان حافظه داخلی در مقایسه با نسل کنونی خود پیشرفت می‌کند و موتورولا برای آن ۸ گیگابایت رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی درنظر می‌گیرد. وظیفه تامین انرژی این گوشی منعطف برعهده یک باتری ۲۸۴۵ میلی آمپر ساعتی خواهد بود که ظرفیت بالاتری نسبت به موتورولا ریزر کنونی دارد.

موتورولا ریزر موجود در بازار به دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده که در نسل بعدی این دوربین بهبود پیدا می‌کند. موتورولا ریزر ۲ دوربین ۴۸ مگاپیکسلی سامسونگ ایزوسل Bright GM1 خواهد داشت که البته یک دوربین قدیمی محسوب می‌شود. در حال حاضر سامسونگ نسل جدید این سنسور یعنی ایزوسل Bright GM2 را در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌دهد و در گوشی‌هایی مانند ردمی نوت ۹ پرو حضور دارد.

موتورولا RAZR

اطلاعات جدید به استفاده از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی بجای ۵ مگاپیکسلی نسل کنونی اشاره می‌کند. این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض با سیستم عامل اندروید ۱۰ وارد بازار می‌شود و از نمایشگرهای یکسان با نسل کنونی خود بهره می‌برد که به معنای استفاده از صفحه نمایش درونی ۶.۲ اینچی و بیرونی ۲.۷ اینچی است.

در حالی که موتورولا ریزر ۲ نسبت به نسل کنونی خود به مشخصات فنی قدرتمندتری مجهز می‌شود، اما همچنان با یک گوشی میان‌رده روبه‌رو هستیم که حتی عملکردی ضعیف‌تر از سامسونگ گلکسی زد فلیپ دارد. در صورتی که سامسونگ تصمیم بگیرد در آینده نسل جدید گلکسی زد فلیپ را وارد بازار کند، موتورولا در دومین تلاش خود نیز با شکست مواجه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی