ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

انتقاد سنگین مخاطبان در مورد طراحی نسل جدید مرسدس بنز S کلاس

مرسدس بنز به طور رسمی اولین تصویر از نسل هفتم مرسدس بنز S کلاس را منتشر کرده و از رونمایی رسمی از آن در سال جاری میلادی خبر دارد. پیش از این عکس‌های جاسوسی از ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۷ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

مرسدس بنز به طور رسمی اولین تصویر از نسل هفتم مرسدس بنز S کلاس را منتشر کرده و از رونمایی رسمی از آن در سال جاری میلادی خبر دارد.

پیش از این عکس‌های جاسوسی از مرسدس بنز S کلاس منتشر شده بود که با سیل انتقاد هواداران و منتقدین رو به رو شده بود.

گسترش ویروس کرونا در چند ماه اخیر برنامه‌های این شرکت اشتوتگارتی را عقب انداخته و به همین دلیل اولا کالنیوس مدیرعامل گروه دایملر خبر از به تعویق افتادن رونمایی از این سدان لوکس در سال آینده میلادی داده بود.

مرسدس بنز S کلاس

نسل جدید مرسدس بنز S کلاس با کد داخلی W223 خوانده خواهد شد و با توجه به عکسی که از سوی مرسدس منتشر شده است می‌توان المان های اصلی و کلاسیک مرسدس یعنی آرم ایستاده و جلو پنجره افقی کروم کاری شده را در آن مشاهده کرد. همچنین نسل جدید به چراغ‌های زاویه دار با 3 پروژکتور داخلی و نوار چراغ روشنایی روز LED مجهز است.

طبق اعلام اولا کالنیوس این شرکت بهترین و خلاق ترین طراحان و مهندسین خود را در خصوص طراحی و عرضه نسل جدید مرسدس بنز S کلاس قرار داده است. ما با نسل تازه‌ای در زمینه هوش مصنوعی و استفاده از سیستم‌های تمام برقی طرف هستیم.

رقیب اصلی آئودی A8 و بی ام و سری 7 قوای محرکه هیبریدی مجهز به سیستم 48 ولت، بنزین سوز، دیزلی و پلاگ-هیبریدی را دریافت خواهد کرد.

نسل جدید S کلاس از سپتامبر 2020 بر روی خط تولید اصلی شرکت مرسدس بنز در زیندلفینگن خواهد رفت. مدل تمام برقی مرسدس بنز نیز با نام EQS که ابعاد کوچک تری به نسبت S کلاس خواهد داشت در همین خط تولید در سال 2021 میلادی تولید خواهد شد.

مدل برقی رقیب مستقیم تسلا مدل S و جگوار XJ تمام برقی خواهد بود. مرسدس بنز از سلول باتری تولید شده به صورت عاری از کربن استفاده خواهد کرد گرچه هنوز مشخص نیست چه شرکتی سلول‌های باتری مورد نیاز مرسدس بنز را تولید خواهد کرد.

این تنها خبر مرتبط با شرکت مرسدس بنز نبود و توبیاس مورس مدیر بخش  AMG  شرکت مرسدس بنز از این شرکت جدا خواهد شد و مدیرعامل آستون مارتین خواهد شد که امروزه روابط بسیار نزدیکی با گروه دایملر دارد.

گفتنی است که انتشار تصاویر نسل جدید اس کلاس در صفحه شخصی سرطراح مرسدس بنز (گوردون واگنر) در اینستاگرام، با موج بسیار سنگینی از انتقادات مواجه شده است چرا که اغلب دوستداران برند مرسدس بنز معتقدند که مدل تازه نتوانسته شخصیت همیشگی پرچمدار مرسدس را به درستی حفظ نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ali_mlk
    ali_mlk | ۷ خرداد ۱۳۹۹

    هی بی ام و رو مسخره میکردن بخاطر طراحی جلو پنجره بزرگ،بعد خودشونم الگو برداری کردن ازش،واقعا جالبه یه مدل کاملا معمولی که اصلا نمیشه یه ماشین لوکس و متفاوت تصورش کرد،اگر آرم رو برداری همه فکر میکنن یکی از ماشین های چینی هستش،ولی حداقل بی ام و از لحاظ ظاهری خیلی شیک تر و با وقار تره

    • Amin
      Amin | ۷ خرداد ۱۳۹۹

      این ماشین توی کلاس خودش تبدیل به یک استاندارد شده بود تفاوت سلیقه ممکنه وجود داشته باشه ولی دیگه اونقدرا هم که شما میگی معمولی نیست..

مطالب پیشنهادی