ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مانیتور پرو دیسپلی XDR
تکنولوژی

عنوان بهترین نمایشگر سال SID به اپل پرو دیسپلی XDR تعلق گرفت

مانیتور پرو دیسپلی XDR اپل با قیمت ۴۹۹۹ دلاری خود، یکی از بهترین نمایشگرها برای افراد حرفه‌ای محسوب می‌شود. این مانیتور در بیست و ششمین دوره جوایز مانیتورهای صنعتی موفق به کسب جایزه «نمایشگر سال» ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۷ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

مانیتور پرو دیسپلی XDR اپل با قیمت ۴۹۹۹ دلاری خود، یکی از بهترین نمایشگرها برای افراد حرفه‌ای محسوب می‌شود. این مانیتور در بیست و ششمین دوره جوایز مانیتورهای صنعتی موفق به کسب جایزه «نمایشگر سال» شده است.

این اولین باری نیست که کیفیت بالای مانیتور گران قیمت اپل مورد توجه قرار می‌گیرد و در گذشته نیز PCMag در بررسی خود، آن را فراتر از انتظار دانسته بود. «Society for Information Display» یا SID درباره مانیتور اپل اعلام کرده:

«مانیتور پرو دیسپلی XDR اپل با ابعاد ۳۲ اینچ، پنل LCD، رزولوشن 6K و بیش از ۲۰ میلیون پیکسل استانداردهای جدیدی برای توانایی‌های نمایشگرهای حرفه‌ای ایجاد کرده. این مانیتور برای افراد حرفه‌ای مانند عکاسان و سازندگان انیمیشن طراحی شده که دقت رنگ و خلق دوباره تصاویر واقعی برای آن‌ها حیاتی هستند. این مانیتور با توجه به قیمت خود، کامل‌ترین ویژگی‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هموار کردن راه برای افراد حرفه‌ای در هر نقشی به خلاقیت آن‌ها کمک می‌کند.

این مانیتور از عمق رنگ ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کند و با تخصص بالایی در کارخانه کالیبره شده تا از بازتولید میلیاردها رنگ با دقت بالا، اطمینان حاصل شود. اپل پرو دیسپلی XDR به ویژگی‌هایی مانند حالت‌های مرجع مجهز شده که تطابق نیازهای بصری در جریان خلق محتوا را راحت‌تر می‌کند. با روشنایی ۱۰۰۰ نیتی تمام صفحه، حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیتی و کنتراست ۱,۰۰۰,۰۰۰:۱ به همراه سیستم نور پس زمینه طراحی شده توسط اپل برای شکل‌دهی بهینه نور، این مانیتور استاندارد صنعتی جدیدی را برای تصویربرداری با کیفیت مرجع فوق‌العاده با ابعاد، وزن و قیمت کمتر نسبت به مانیتورهای مرجع سنتی ایجاد کرده است.»

مانیتور پرو دیسپلی XDR

این اولین باری نیست که اپل موفق به کسب جایزه از سوی SID شده است. در سال‌های گذشته اپل واچ سری ۴، آیفون X و فناوری پروموشن آیپد پرو توانسته بودند جایزه بهترین نمایشگر سال را دریافت کنند. این موضوع نشان می‌دهد که اپل همواره بدنبال استفاده از بهترین نمایشگرها در محصولات خود است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی