ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ردمی از دیسپلی 1Aرونمایی کرد؛ نمایشگر 1080p با قیمت ۸۵ دلار

ردمی در ادامه معرفی محصولات جدیدش از «دیسپلی 1A» به عنوان اولین مانیتور خود رونمایی کرده که با قابلیت های مطلوب و قیمت مقرون به صرفه پتانسیل بالایی برای جذب خریداران دارد. ردمی دیسپلی 1A ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۷ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۹

ردمی در ادامه معرفی محصولات جدیدش از «دیسپلی 1A» به عنوان اولین مانیتور خود رونمایی کرده که با قابلیت های مطلوب و قیمت مقرون به صرفه پتانسیل بالایی برای جذب خریداران دارد.

ردمی دیسپلی 1A پنلی ۲۳.۸ اینچی با رزولوشن 1080p از نوع IPS LCD دارد که حاشیه های اندکی طرفین و لبه بالایی آنرا فراگرفته اما لبه‌های اضافی در بخش پایینی مشهودتر است. ضخامت این مانیتور از ۷.۳ میلی متر فراتر نرفته و طراحی مدرنی را به نمایش می گذارد.

زاویه دید نمایشگر ۱۷۸ درجه عنوان شده و با استاندارد TÜV Rheinland برای انتشار محدود نور آبی سازگاری دارد. کاربر در صورت تمایل می تواند زاویه دید را به دلخواه تنظیم کند و با توجه به لبه های باریک ردمی آنرا گزینه ای مطلوب برای ایجاد پنل های بزرگ با قرار دادن نمایشگرها کنار هم قلمداد می کند.

سطح روشنایی دیسپلی 1A برابر ۲۵۰ واحد cd/m² است و نسبت کنتراست ۱۰۰۰ به ۱ دارد. از دیگر ویژگی های این پنل باید به پشتیبانی  از ۱۶.۷ میلیون رنگ، زمان پاسخ‌دهی ۶ میلی ثانیه ای و نرخ رفرش ۶۰ هرتزی اشاره کرد. از نظر درگاه های ارتباطی نیز پورت های HDMI و VGA برای دیسپلی 1A در نظر گرفته شده است.

ردمی برای دیسپلی 1A سه سال گارانتی در نظر گرفته و سرمایه لازم برای تولید آن از طریق پلتفرم جمع سپاری شیائومی با عنوان «Youpin» تامین شده است.  قیمت نهایی محصول ۸۵ دلار اعلام شده اما در صورت مشارکت در کمپین جمع سپاری ۷۰ دلار برای خریدار تمام خواهد شد.

ردمی روز گذشته از گوشی‌های سری 10X، تلویزیون و لپ‌تاپ‌های ردمی بوک نیز رونمایی کرده بود. وجه اشتراک این محصولات را می توان قیمت مناسب در کنار کارایی مطلوب عنوان کرد که سیل خریداران را به سوی آنها روانه می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Naser Zakhar
    Naser Zakhar | ۷ خرداد ۱۳۹۹

    دیجیاتو دهنه مارو سرویس کردی، یه پیام باید بنویسم صددفه باید ارسال منم، ۱۰۱ مرتبه میگه کلمات توهین آمیز داره

  • Naser Zakhar
    Naser Zakhar | ۷ خرداد ۱۳۹۹

    کدوم مانیتور با این قیمت ، پنل Full HD و فناوری Tüv داره؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی