ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسپاتیفای
تکنولوژی

اسپاتیفای محدودیت ذخیره ۱۰,۰۰۰ آهنگ در کتابخانه شخصی را حذف کرد

سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای پس از مدت‌ها تصمیم به حذف محدودیت ۱۰,۰۰۰ آهنگ در کتابخانه شخصی گرفت و از این پس کاربران می‌توانند به تعداد دلخواه، آهنگ به کتابخانه خود اضافه کنند. در حالی که ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۷ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای پس از مدت‌ها تصمیم به حذف محدودیت ۱۰,۰۰۰ آهنگ در کتابخانه شخصی گرفت و از این پس کاربران می‌توانند به تعداد دلخواه، آهنگ به کتابخانه خود اضافه کنند.

در حالی که این سرویس پخش موسیقی حاوی بیش از ۵۰ میلیون آهنگ برای مشتریان خود است، تا به امروز کاربران تنها قادر به ذخیره ۱۰,۰۰۰ آهنگ در بخش «Your Library» بودند که چنین موضوعی برای بسیاری از افراد آزاردهنده محسوب می‌شود.

کاربران بی‌شماری در سال‌های اخیر خواهان حذف این محدودیت از اسپاتیفای بودند، اما این شرکت با چنین ایده‌ای مخالفت می‌کرد. این سرویس در سال ۲۰۱۷ اعلام کرده بود که برنامه‌ای برای افزایش محدودیت در Your Library ندارد، چرا که کمتر از ۱ درصد کاربران با این محدودیت مواجه می‌شوند.

اسپاتیفای

توسط سیستم جدید تنها می‌توان در کتابخانه بیش از ۱۰,۰۰۰ آهنگ ذخیره کرد و برای پلی‌لیست‌های شخصی همچنان این محدودیت پابرجا است. کاربران تنها قادرند برای هر یک از ۵ دستگاه خود برای گوش دادن به موسیقی در حالت آفلاین،  حداکثر ۱۰ هزار آهنگ دانلود کنند و این محدودیت تغییری نکرده است.

اسپاتیفای در یادداشتی اعلام کرده که حذف محدودیت و دسترسی تمام کاربران به سیستم جدید، فرایندی زمان‌بر است. با توجه به این موضوع اگر امروز چنین ویژگی را امتحان کنید، شاید با ارور «All Filled Up» مواجه شوید.

اسپاتیفای محبوبیت بالایی در میان کاربران دارد به گونه‌ای که بالاترین سهم در این بخش از بازار را به خود اختصاص داده است. بر اساس آمار، سهم این سرویس پخش موسیقی در سال گذشته میلادی به ۳۵ درصد رسید و پس از آن، اپل موزیک با سهم ۱۹ درصدی قرار گرفت. این سرویس اخیرا به قابلیت «Group Session» مجهز شده که امکان گوش دادن همزمان به آهنگ توسط چندین کاربر را فراهم می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Meysam.n
    Meysam.n | ۷ خرداد ۱۳۹۹

    نمیدونم چرا بعد دو روز حساب کاربری اسپاتیفای روی موبایل غیر فعال میشه و هیچ جوره نمیشه کانکت شد.
    ممنون میشم رفقا راهنمایی کنن

    • Mahyar
      Mahyar | ۸ خرداد ۱۳۹۹

      برای منم همینطور میشد حتی لاگین هم نمیشد میپرید بیرون
      من توی خود سایت اسپاتیفای مشخصاتم رو ویرایش کردم و کشور رو تغییر دادم به کشوری که همیشه با فی*تر شک*ن بهش وصل میشم بعدش درست شد
      ولی من الان خیلی وقته با اینترنت همراه ایرانسل میرم بدون ف*لتر ش*کن هم میاره

مطالب پیشنهادی