ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ابر آروان خدمات ابری رایگان را برای ۶ ماه در اختیار ۳۰۰ استارتاپ قرار می‌دهد

ابر آروان امروز در تفاهم‌نامه‌ای با سازمان فناوری اطلاعات، به مدت شش ماه سرویس‌های ابری را به رایگان و در شش ماهه دوم با پنجاه‌درصد تخفیف در اختیار ۳۰۰ استارتاپ در سراسر کشور قرار می‌دهد. بر ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۸ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۵

ابر آروان امروز در تفاهم‌نامه‌ای با سازمان فناوری اطلاعات، به مدت شش ماه سرویس‌های ابری را به رایگان و در شش ماهه دوم با پنجاه‌درصد تخفیف در اختیار ۳۰۰ استارتاپ در سراسر کشور قرار می‌دهد.

بر اساس گزارش روابط عمومی ابرآروان، این خدمات از راه سامانه‌ «ایران نوآفرین» و با تایید سازمان فناوری اطلاعات عرضه خواهد شد و شامل دو محصول شبکه‌ توزیع محتوا یا CDN و امنیت ابری آروان است.

بر اساس این تفاهم‌نامه استفاده از این دو محصول ابر آروان به‌مدت ۶ ماه به‌ رایگان تا سقف ۱۲۰میلیون ریال برای هر متقاضی و در شش ماهه دوم با ۵۰درصد تخفیف تا سقف ۸۰میلیون ریال تعریف شده است. ابر آروان اعلام کرده با هدف «حمایت از نسل بعدی استارتاپ‌ها» مجموعه اقدامات حمایتی متنوعی در دست کار دارد که این تفاهم‌نامه هم از آن جمله است.

از سایر فعالیت‌های ابر آروان در روزهای اخیر و در راستای همین هدف می‌توان به برگزاری رویداد مسابقه‌ی ابربازی برای حمایت از تولید و عرضه‌ی ایده‌های نو در محصولات ابری و ایجاد فرصت آموزشی برابر در حوزه‌ی آی‌تی برای نوجوانان کم‌برخوردار اشاره کرد.

شایان ذکر است در کنار تفاهم‌نامه ارایه‌ خدمات رایگان ابر آروان در کنار طرح «ایران نوین»، ابر آروان با ۹ شتاب‌دهنده دیگر شامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، فضای کار اشتراکی باکس، پارادایس هاب، تریگ آپ، خانه نوآوری، دیموند، فینوا، تیوان و امید تفاهم‌نامه‌ی همکاری دارد که براساس آن، استارتاپ‌های معرفی شده از این شتاب‌دهنده‌ها می‌توانند به‌مدت شش ماه از محصولات شبکه‌ی توزیع محتوا و امنیت ابری آروان به رایگان بهره‌مند می‌شوند.

گفتنیست این حمایت به استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا کمک می‌کند تا به‌جای دغدغه‌های زیرساختی و هزینه‌هایی که این بخش دارد، بر توسعه‌ی ایده و محصول‌شان متمرکز باشند و بتوانند محصولات خلاقانه‌تری را برای مردم در بستر شبکه ملی اطلاعات به خلق کنند و به رشد اقتصاد دیجیتال در کشور کمک کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • zitanix
    zitanix | ۸ خرداد ۱۳۹۹

    قیمت ها شدید افزایش پیدا کرده، زنده باد cloudflare

مطالب پیشنهادی