ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام برای رقابت با یوتیوب درآمدزایی اینفلوئنسرها را آسان‌تر می‌کند

اینستاگرام برای اولین بار در تاریخ این پلتفرم، تبلیغات را به ویدیوهای IGTV می‌آورد و درآمد ناشی از آن را با تولیدکنندگان محتوا تقسیم می‌کند. علاوه بر این امکان درآمدزایی از راه فروش نشان‌ها مشابه ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۸ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

اینستاگرام برای اولین بار در تاریخ این پلتفرم، تبلیغات را به ویدیوهای IGTV می‌آورد و درآمد ناشی از آن را با تولیدکنندگان محتوا تقسیم می‌کند. علاوه بر این امکان درآمدزایی از راه فروش نشان‌ها مشابه آنچه در اشتراک پولی یوتیوب دیده می‌شود، برای برخی از اینفلوئنسرها فراهم شده است.

اینستاگرام از هفته آینده نمایش تبلیغات در ویدیوهای IGTV را برای حدود ۲۰۰ تولید کننده محتوای تایید شده و انگلیسی زبان شروع می‌کند. اینستاگرام می‌گوید ۵۵ درصد از درآمد نمایش تبلیغات را به تولیدکنندگان می‌دهد و قصد دارد در آینده با گسترش این برنامه به تولیدکنندگان بیشتری در دنیا پول پرداخت کند.

تبلیغات فقط با تماشای ویدیوهای IGTV که در صفحه اصلی قرار گرفته‌اند، نمایش داده خواهند شد و در فاز آزمایشی به شکل عمودی نمایش داده می‌شوند و حداکثر ۱۵ ثانیه خواهند بود. اینستاگرام می‌گوید امکان رد کردن تبلیغات در آینده فراهم خواهد شد و برای اطمینان از نمایش آن‌ها در پست‌های تبلیغاتی و مناسب برای کاربران، تولیدکنندگان محتوا باید با قوانین درآمدزایی این پلتفرم موافقت کنند.

اینستاگرام می‌گوید بررسی کنندگان محتوا همه ویدیوهای IGTV را پیش از برچسب گذاری برای درآمدزایی بررسی می‌کنند تا از مناسب بودن آن‌ها برای کاربران اطمینان حاصل شود.

به گفته اینستاگرام تولیدکنندگان محتوا از راه فروش نشان‌ها یا Badge در ویدیوهای زنده نیز می‌توانند درآمد کسب کنند. به کمک این قابلیت که شباهت‌هایی به اشتراک پولی یوتیوب دارد، نظرات کاربرانی که نشان‌ها را خریداری کرده‌اند بالاتر از نظرات کاربران عادی نمایش داده خواهد شد و کنار نام کاربری آن‌ها آیکن اشتراک به نمایش در می‌آید.

این قابلیت از ماه آینده برای عده محدودی از تولیدکنندگان محتوا در آمریکا فعال خواهد شد و در ادامه در برخی کشورها از جمله برزیل، فرانسه و ترکیه نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

اینستاگرام با فراهم کردن امکان کسب درآمد از ویدیوهای IGTV به وضعیت درآمدزایی در این پلتفرم سر و سامان داد و به طور مستقیم به مبارزه با یوتیوب رفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Farzad6058
    Farzad6058 | ۸ خرداد ۱۳۹۹

    ما که ایرانی هستیم فقط تبلیغاتش به ما میرسه نه درامد
    لعنت به سیاست و تحریم

مطالب پیشنهادی