ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو از دو تبلت ویندوزی جدید با کیبورد بلوتوثی جداشونده رونمایی کرد

لنوو از دو تبلت ویندوزی جدید به نام‌های «Yoga Duet 7i» و «IdeaPad Duet 3i» با کیبورد جداشونده رونمایی کرد. این محصولات که از LTE هم پشتیبانی می‌کنند، از لحاظ ظاهری مشابه تبلت‌های سری سرفیس ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۸ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

لنوو از دو تبلت ویندوزی جدید به نام‌های «Yoga Duet 7i» و «IdeaPad Duet 3i» با کیبورد جداشونده رونمایی کرد. این محصولات که از LTE هم پشتیبانی می‌کنند، از لحاظ ظاهری مشابه تبلت‌های سری سرفیس مایکروسافت بوده و با کیبورد بلوتوثی جداشونده به دست خریدار می‌رسند.

لنوو Yoga Duet 7i محصول پریمیوم به شمار رفته و از نمایشگر ۱۳ اینچی لمسی IPS با رزولوشن 2K و سنسور فروسرخ برای تشخیص چهره برخوردار است. این مدل در آخرین مشخصات با پردازنده نسل دهم اینتل Core i7، رم ۱۶ گیگابایتی DDR4، پردازنده گرافیکی Iris Plus و حافظه اس‌اس‌دی ۱ ترابایتی قابل سفارش است.

لنوو Yoga Duet 7i

مدت زمان شارژدهی Yoga Duet 7i حدود ۱۰.۸ ساعت اعلام شده و تقریبا ۱.۱۵ کیلوگرم وزن دارد. درون جعبه محصول قلم دیجیتال قرار گرفته و کیبورد آن با بلوتوث 5.0 به دستگاه وصل می شود.

لنوو IdeaPad Duet 3i قیمت پایین تری داشته و نمایشگر ۱۰.۳ اینچی IPS با رزولوشن Full HD دارد. این مدل از پردازنده پنتیوم اینتل، حداکثر ۸ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی eMMC، گرافیک مجتمع و دو درگاه USB-C برخوردار است. به گفته لنوو این مدل تنها ۰.۸۶ کیلوگرم وزن داشته و با یک بار شارژ کردن تا ۷ ساعت قابل استفاده است.

کیبورد هر دو مدل قابل جدا شدن است و لنوو برای اولین بار از کیبورد بلوتوثی استفاده کرده که امکان تایپ کردن از فواصل دور را امکان پذیر می‌کند. علاوه بر این در قسمت پشتی هر دو مدل پایه نگهدارنده تعبیه شده که آن‌ها را لحاظ طراحی خارجی شبیه محصولاتی مثل مایکروسافت سرفیس پرو و سرفیس گو می‌کند.

تبلت‌های لنوو Yoga Duet 7i و IdeaPad Duet 3i تابستان سال جاری میلادی با کیس Folio به بازار عرضه می‌شوند. تبلت Yoga Duet 7i از ماه آینده میلادی در رنگ‌های بنفش و خاکستری با شروع قیمت ۱۳۱۶ دلار و لنوو IdeaPad Duet 3i در رنگ خاکستری از ماه ژوئیه (تیر) با شروع قیمت ۴۷۰ دلار روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی