ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریزر بلید 15 استودیو ادیشن با پردازنده نسل دهم اینتل معرفی شد

تقریباً هشت ماه قبل بود که ریزر از اولین ورک استیشن خود به نام ریزر بلید 15 استودیو ادیشن رونمایی کرد. حال این شرکت از جدیدترین مدل این لپ تاپ با پردازنده نسل دهم اینتل، ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۹ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

تقریباً هشت ماه قبل بود که ریزر از اولین ورک استیشن خود به نام ریزر بلید 15 استودیو ادیشن رونمایی کرد. حال این شرکت از جدیدترین مدل این لپ تاپ با پردازنده نسل دهم اینتل، گرافیک کوادرو و کیبورد اصلاح شده رونمایی کرده است.

ریزر بلید 15 استودیو ادیشن از پردازنده نسل دهم اینتل Core i7-10875H برخوردار است. این پردازنده هشت هسته‌ای ۲.۳ گیگاهرتزی دارای ۱۶ رشته اجرایی (Thread) بوده و حداکثر توان پردازشی آن ۵.۱ گیگاهرتز اعلام شده است. تجهیز مدل جدید به این پردازنده در مقایسه با مدل سال قبل که از پردازنده شش هسته‌ای اینتل i7-9750H برخوردار بود، پیشرفت قابل توجهی به شمار می‌رود.

ریزر بلید 15 استودیو ادیشن با پردازنده نسل دهم اینتل معرفی شد

کیبورد مدل جدید نیز دستخوش تغییراتی شده و حالا در مدل جدید دکمه Shift سمت راست با طول بیشتر بالای دکمه‌های جهت دار قرار گرفته است.

ریزر بلید 15 استودیو ادیشن همانند مدل سال قبل از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی OLED با پوشش صد درصدی از فضای رنگی DCI-P3 و زمان پاسخ دهی ۱ میلی ثانیه‌ای بهره می‌برد. متاسفانه حاشیه تقریبا زیاد بالا و پایین نمایشگر همچنان دست نخورده مانده باقی است.

تعبیه درگاه‌های متعدد که یکی از نقاط قوت مدل قبلی بود، در مدل جدید هم به چشم می‌خورد که از جمله آن‌ها می‌توان به کارت خوان UHS-III با حداکثر سرعت ۶۲۴ مگابایت بر ثانیه اشاره کرد.

مدل پایه ریزر بلید 15 استودیو ادیشن به کارت گرافیک ۱۶ گیگابایتی انویدیا کوادرو RTX 5000، رم ۳۲ گیگابایتی DDR4-2933 و ۱ ترابایت حافظه SSD از نوع M.2 NVMe مجهز شده است. می‌توان این مدل را با حداکثر ۶۴ گیگابایت رم و ۴ ترابایت حافظه داخلی نیز سفارش داد.

ریزر بلید 15 استودیو ادیشن از هم اکنون با قیمت ۴ هزار و ۲۹۹ دلار (حدود ۳۰۰ دلار گران‌تر از مدل سال قبل) قابل خریداری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی