ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوکیا احتمالا در حال توسعه گوشی تاشو است

در بازار چندین گوشی منعطف به فروش می‌رسد و سامسونگ در ادامه سال از گلکسی فولد ۲ رونمایی می‌کند. حالا بر اساس جدیدترین اطلاعات، گوشی انعطاف‌پذیر نوکیا نیز در حال طی کردن مراحل توسعه خود ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

در بازار چندین گوشی منعطف به فروش می‌رسد و سامسونگ در ادامه سال از گلکسی فولد ۲ رونمایی می‌کند. حالا بر اساس جدیدترین اطلاعات، گوشی انعطاف‌پذیر نوکیا نیز در حال طی کردن مراحل توسعه خود است.

افشاگر گوشی‌های نوکیا، «Nokia Anew» که اطلاعات قابل قبولی درباره این برند فنلاندی منتشر می‌کند، اخیرا در توییتی به این موضوع اشاره کرده که پروژه مربوط به گوشی انعطاف‌پذیر نوکیا لغو نشده و این دستگاه همچنان در حال توسعه است.

با وجود این توییت، نباید منتظر رونمایی از چنین گوشی هوشمندی در آینده نزدیک باشیم، علاوه بر این نوکیا گوشی‌های تاشو ساده نیز وارد بازار کرده که برای مثال می‌توان به نوکیا ۲۷۲۰ اشاره کرد، بنابراین شاید منظور Nokia Anew یک محصول مشابه باشد. این افشاگر اطلاعاتی درباره مشخصات فنی یا نحوه طراحی گوشی انعطاف‌پذیر نوکیا منتشر نکرده است.

گوشی‌های انعطاف‌پذیر در اولویت بسیاری از شرکت‌ها قرار دارند و تا به امروز سامسونگ، موتورولا و هواوی محصولات خود را در اختیار خریداران قرار داده‌اند. این محصولات گران قیمت هستند و از طراحی ظریفی بهره می‌برند. این دستگاه‌ها معمولا روی نمایشگر خود پوشش پلاستیکی دارند که باعث می‌شود به راحتی آسیب ببینند.

گوشی انعطاف‌پذیر نوکیا

موتورولا ریزر و گلکسی زد فلیپ دو گوشی انعطاف‌پذیری هستند که ابعاد قابل قبولی دارند و البته موتورولا در سال جاری میلادی از نسل دوم ریزر رونمایی خواهد کرد. در صورتی که نوکیا برای گوشی هوشمند جدید خود از طراحی «Communicator» الهام بگیرد، احتمالا نمایشگر آن مقاومت بالایی از خود نشان دهد.

یکی دیگر از مشکلات گوشی‌های انعطاف‌پذیر مربوط به لولای آن‌ها می‌شود. این لولا پس از مدتی خراب می‌شود یا درون آن گرد و غبار جمع می‌شود. در صورتی که نوکیا قصد داشته باشد چنین دستگاهی را توسعه دهد و وارد بازار کند، احتمالا در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ با آن ملاقات خواهیم کرد، البته اگر ویروس کرونا باعث لغو آن نشود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی