ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شکایت کاربران از باگ‌های متعدد iPadOS و iOS 13.5؛ از تخلیه سریع باتری تا ریبوت

اگر تاکنون آیپد یا آیفون خود را به نسخه 13.5 آپدیت نکرده‌اید، بهتر است دست نگه دارید چون این نسخه آیفون‌ها را با مشکل تخلیه سریع باتری و داغ شدن بیش از حد و آیپدها ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۵

اگر تاکنون آیپد یا آیفون خود را به نسخه 13.5 آپدیت نکرده‌اید، بهتر است دست نگه دارید چون این نسخه آیفون‌ها را با مشکل تخلیه سریع باتری و داغ شدن بیش از حد و آیپدها را با مشکل ریبوت شدن مواجه کرده است.

به گزارش سایت ZDNet، به روزرسانی‌های iPadOS 13.5 و iOS 13.5 آنقدر باگ دارند که باید از آن‌ها به عنوان یکی از بدترین بروزرسانی‌هایی که اپل تاکنون منتشر کرده یاد کرد. یکی از مشکلات این نسخه زودتر خالی شدن باتری است که سبب شده بسیاری از کاربران در توییتر از این مشکل شکایت کنند. این مشکل آنقدر جدی است که کابران آیفون ۱۱ پرو مکس را هم شاکی کرده است.

مشکلات آپدیت iOS 13.5 با زود خالی شدن باتری تمام نمی‌شود چون برخی از کاربران پس از نصب این نسخه از داغ شدن بیش از حد آیفون هم خبر داده‌اند. در حال حاضر با دستکاری تنظیمات نمی‌توان این مشکلات را رفع کرد و کاربران باید منتظر به روزرسانی جدید از سوی اپل باشند.

مشکلات آپدیت iOS 13.5

آپدیت iPadOS 13.5 نیز برخی مواقع مدت کوتاهی پس از لاگین کردن آیپد پرو را ریبوت می‌کند. عده‌ای از کاربران آیپد ۱۰.۵ اینچی نیز گزارش کرده‌اند که دستگاه آن‌ها پس از نصب به روزرسانی جدید پشت سر هم ریبوت می‌شود. عده‌ای از کاربران مدعی شده‌اند که این مشکل از نسخه 13.4.1 وجود داشته است.

بعضی از کاربران آیفون نیز مشکل ریبوت شدن یا Reset شدن پشت سر هم پس از نصب آپدیت iOS 13.5 را گزارش کرده‌اند. یکی دیگر از مشکلات این آپدیت که به نظر می‌رسد پس از نسخه 13.4.1 به وجود آمده، از بین رفتن امکان پخش فایل‌های MP4 است که برنامه‌های پیش فرض و شخص ثالث تحت تاثیر آن قرار گرفته‌اند.

با تفاسیر فوق به نظر می‌رسد فعلا باید برای به روزرسانی آیفون به آخرین نسخه دست نگه داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • darksider
    darksider | ۱۳ خرداد ۱۳۹۹

    اپل از بعد از ios 6 که با اخراج طراح ارشد و سازنده ios همراه بود دیگه روی روون بودن و بدون باگ و لگ بودن و ندید چون از ios 7 اپل اومد فقط ذره ای سیتم رو بازتر کرد و امکانات بدیهی اندروید و داخلش گذاشت و از اون زمان لگ باگ و هنگ توی ios شروع شد و تا امروز کمتر که نشده هیچ هر روز داره بیشتر میشه و هربار خطرناک تر

  • mahmood torabi
    mahmood torabi | ۱۲ خرداد ۱۳۹۹

    یدونه باشی اپل مزخرف کلاهبردار... این اشتباهات دیگه یک رویه شده واسه اپل

مطالب پیشنهادی