ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی‌های اقتصادی گلکسی M01 و M11 سامسونگ معرفی شدند

سامسونگ از گوشی‌های گلکسی M01 و گلکسی M11 رونمایی کرد. این دو موبایل اقتصادی با مشخصات معمولی از امروز روانه بازار می شوند. گلکسی M01 از نمایشگر ۵.۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD برخوردار ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۶

سامسونگ از گوشی‌های گلکسی M01 و گلکسی M11 رونمایی کرد. این دو موبایل اقتصادی با مشخصات معمولی از امروز روانه بازار می شوند.

گلکسی M01 از نمایشگر ۵.۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD برخوردار بوده و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در بریدگی V شکل آن جای گرفته است. در پنل پشتی دوربین دوگانه شامل سنسور اصلی ۱۳ مگاپیسلی و حسگر ۲ مگاپیکسلی به چشم می‌خورند.

قلب تپنده گلکسی M01 چیپست اسنپدراگون ۴۳۵ بوده و رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی (با قابلیت ارتقا با کارت حافظه microSD) آن را همراهی می‌کنند. باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی آن از طریق درگاه microUSB شارژ شده و از فست شارژ پشتیبانی نمی‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیمکارت، GPS، وای فای، بلوتوث، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون و دالبی اتموس اشاره کرد.

گلکسی M01 با رابط کاربری One UI 2.0 مبتنی بر اندروید ۱۰ در رنگ‌های مشکی، قرمز و آبی با قیمت ۱۲۰ دلار از هم اکنون در هند قابل خریداری است.

گلکسی M11 از نمایشگر ۶.۴ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD برخوردار بوده و حفره «اینفینیتی او» آن پذیرای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. درون ماژول دوربین سه گانه سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکلسی، حسگر ۵ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و حسگر ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند.

این مدل از چیپست اسنپدراگون ۴۵۰، رم ۳ یا ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی (ارتقا با کارت حافظه microSD) برخوردار بوده و باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی آن از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به پورت USB-C، جک هدفون، پشتیبانی از بلوتوث ۴.۲ و دو سیمکارت اشاره کرد.

گلکسی M11 با رابط کاربری One UI 2.0 مبتنی بر اندروید ۱۰ در رنگ‌های مشکی، آبی و بنفش با ظرفیت رم و حافظه داخلی ۳/۳۲ گیگابایت و ۴/۶۴ گیگابایت به ترتیب با قیمت ۱۴۶ و ۱۷۲ دلار از هم اکنون در هند قابل سفارش است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • navidrooshan
    navidrooshan | ۱۳ خرداد ۱۳۹۹

    بیاد ایران دوبرابر میندازن پاچه مشتری

مطالب پیشنهادی