ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

HP از دو لپتاپ گیمینگ در سری Omen و Pavilion رونمایی کرد

HP نسخه جدیدی از لپتاپ گیمینگ Omen 15 را معرفی کرده که امکان تهیه آن با پردازنده اینتل یا AMD وجود دارد. کمپانی آمریکایی در این نسخه نه تنها سخت افزار داخلی را تقویت کرده بلکه دستی به ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

HP نسخه جدیدی از لپتاپ گیمینگ Omen 15 را معرفی کرده که امکان تهیه آن با پردازنده اینتل یا AMD وجود دارد.

کمپانی آمریکایی در این نسخه نه تنها سخت افزار داخلی را تقویت کرده بلکه دستی به سر روی Omen 15 هم کشیده است. روی پنل بیرونی لوگوی الماس آبی با تغییراتی مختصر چشم نواز به چشم می خورد. ضخامت و طول بدنه نسبت به نسخه قبلی به ترتیب ۱۱ و ۸ درصد کمتر شده و نمایشگر ۱۵.۶ اینچی هم به لطف لولای ۳۶۰ درجه قابلیت چرخش کامل دارد.

لپتاپ گیمینگ

HP هدف از این طراحی را برآورده کردن کامل نیازهای کاربران از انجام امور کاری گرفته تا وبگردی و بازی عنوان کرده است. طراحان تا حدودی در این راستا موفق هم بوده‌اند و زبان طراحی جدید از یک لپتاپ گیمینگ به مدل‌های جذابتری مثل «ریزر بلید» و «هلیوس ۳۰۰» نزدیکتر شده است.

از نظر توان سخت افزاری امکان خرید Omen 15 با گرافیک جی‌فورس RTX 2070 Super Max-Q و پردازنده نسل دهم سری Core i7 یا رایزن ۷ سری H وجود دارد. این اولین بار است که HP لپتاپ Omen 15 را با پردازنده AMD و دو رنگ عرضه می کند.

پیکربندی حافظه تا ۳۲ گیگابایت رم DDR4 و یک ترابایت SSD را شامل می شود. در مورد نمایشگر هم کاربران باید بین پنل OLED با رزولوشن UHD و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز یا FHD با نرخ ۳۰۰ هرتز یکی را انتخاب کنند.

Omen 15 نخستین لپتاپ گیمینگ مجهز به سنسور ترموپیل مادون قرمز است که به گفته سازنده فرایند خروج حرارت از منافذ را با ثابت بیشتر و نویز کمتر انجام می‌دهد. هر دو نسخه اینتل و AMD از امروز و با قیمت پایه ۹۹۹ دلار عرضه شده‌اند.

HP همچنین برای نخستین بار یک لپتاپ گیمینگ ۱۶ اینچی را در سری Pavilion معرفی کرده است. این محصول با وضوح 1080pو نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی، پردازنده نسل دهم اینتل Core i7 و گرافیک جی‌فورس RTX 2060 Max-Q از راه خواهد رسید. قیمت پایه این محصول ۷۹۹ دلار تعیین شده و در همین ماه به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی