ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

MSI از لپ‌تاپ Creator 15 با پردازنده‌ نسل دهم اینتل و نمایشگر لمسی رونمایی کرد

لپ‌تاپ Creator 15 شرکت MSI معرفی شد. این محصول به پردازنده‌ نسل دهم اینتل Core i7 و کارت‌های گرافیک انویدیا GeForce RTX SUPER مجهز شده است. MSI برای این دستگاه از شاسی آلومینیومی با رنگ ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۵

لپ‌تاپ Creator 15 شرکت MSI معرفی شد. این محصول به پردازنده‌ نسل دهم اینتل Core i7 و کارت‌های گرافیک انویدیا GeForce RTX SUPER مجهز شده است.

MSI برای این دستگاه از شاسی آلومینیومی با رنگ خاکستری استفاده کرده که وزن و ضخامت آن به ترتیب برابر با ۲.۱ کیلوگرم و ۱۸.۳ تا ۱۹.۸ میلی‌متر است. قدرت این لپ‌تاپ را پردازنده اینتل Core i7-10875H تامین می‌کند که در زمان فعالیت ۸ هسته خود، تا ۴۰ درصد عملکرد سریع‌تری هنگام اجرای نرم‌افزارها از خود نشان می‌دهد. MSI برای کارهای گرافیکی لپ‌تاپ Creator 15 از کارت‌های گرافیک انویدیا GeForce RTX SUPER استفاده کرده که قدرت بالایی در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

لپ‌تاپ Creator 15

استفاده از قطعات قدرتمند به معنای تولید گرمای بالاست که MSI برای جلوگیری از این موضوع تصمیم گرفته از سیستم خنک‌کننده با ضخامت ۰.۱ میلی‌متری تیغه‌های فن استفاده کند که تا ۱۵ درصد جریان هوا را بهبود می‌دهد و همچنین لوله‌های حرارتی برای پردازنده نیز ۲۵ درصد سطح بیشتری نسبت به گذشته دارد.

این دستگاه به نمایشگر ۱۵.۶ اینچی مجهز شده اما در سه نسخه به فروش می‌رسد. بالاترین مدل به نمایشگر با رزولوشن 4K UHD و پوشش ۱۰۰ درصدی گاموت رنگی RGB مجهز شده و نسخه دیگر از پنل لمسی بهره می‌برد. رزولوشن صفحه نمایش مدل سوم برابر با فول اچ دی است.

لپ‌تاپ Creator 15

کاربران می‌توانند این محصول را با کارت‌های گرافیک متنوعی سفارش دهند که به شرح زیر هستند:

  • انویدیا GeForce RTX 2080 SUPER Max-Q GDDR6
  • انویدیا GeForce RTX 2070 SUPER Max-Q GDDR6
  • انویدیا GeForce RTX 2070 Max-Q GDDR6
  • انویدیا GeForce RTX 2060 GDDR6
  • انویدیا GeForce GTX 1660Ti GDDR6

لپ‌تاپ Creator 15

لپ‌تاپ Creator 15 در بالاترین مدل از ۶۴ گیگابایت رم از نوع DDR4 بهره می‌برد. MSI برای این محصول خود ۲ پورت USB Type-C، یک پورت USB Type-A، درگاه کارت حافظه و پورت HDMI درنظر گرفته است. انرژی این محصول توسط یک باتری ۹۹.۹ وات ساعتی تامین می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Dolse Bostani
    Dolse Bostani | ۱۳ خرداد ۱۳۹۹

    اینا آرزو هستش دیگه هر کدوم بین 1200 تا 2000 دلار قیمت داره که سرانگشتی حساب کنی میشه بین بیست تا پنجاه میلیون تومان

مطالب پیشنهادی