ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اندروید ۱۱
تکنولوژی

انتشار تصادفی اندروید ۱۱ بتا برای گوشی‌های پیکسل؛ نگاهی به ویژگی‌های جدید

چند روز پیش گوگل اعلام کرد در پی ناآرامی‌های ایالات متحده آمریکا تصمیم گرفته انتشار نسخه بتای اندروید ۱۱ را به تعویق بیندازد. حالا بر اساس اعلام برخی کاربران گوشی‌های پیکسل، این نسخه از سیستم ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۵

چند روز پیش گوگل اعلام کرد در پی ناآرامی‌های ایالات متحده آمریکا تصمیم گرفته انتشار نسخه بتای اندروید ۱۱ را به تعویق بیندازد. حالا بر اساس اعلام برخی کاربران گوشی‌های پیکسل، این نسخه از سیستم عامل اندروید برای آن‌ها منتشر شده است.

اندروید ۱۱ بتا ۱ بیلد نامبر RPB1.200504.018 را یدک می‌کشد و حداقل برای دو گوشی پیکسل 4 XL منتشر شده است. انتظار می‌رود این نسخه در اختیار کاربران بیشتری قرار گرفته باشد، با این حال گوگل هنوز آن را برای تمام گوشی‌های پیکسل منتشر نکرده است.

این اولین باری نیست که یک بروزرسانی در اختیار شمار اندکی از کاربران قرار می‌گیرد. از این موارد می‌توان به بروزرسانی اندروید ۷.۰ برای گوشی نکسوس 6P پیش از انتشار رسمی آن در سال ۲۰۱۶ و همچنین پچ امنیتی اندروید ۹.۰ در سال ۲۰۱۸ اشاره کرد. در حالی که در این موقعیت‌ها کاربران با پیام «بیلد محرمانه تنها برای کاربران گوگل» مواجه شده بودند، چنین پیامی برای اندروید ۱۱ وجود ندارد.

کاربران با مراجعه به بخش تنظیمات و بروزرسانی، با صفحه بروزرسانی اندروید R مواجه شده‌اند که بر اساس اسکرین شات منتشر شده، حجمی برابر با ۷۳۶ مگابایت دارد.

اندروید ۱۱

انتظار می‌رود بتا ۱ شامل APIهای نهایی SDK و NDK به همراه امکان انتشار اپلیکیشن‌ها برای سیستم عامل اندروید ۱۱ باشد. برخی از ویژگی‌های قابل توجه بتا ۱ که در نسخه چهارم پیش نمایش توسعه دهندگان این سیستم عامل وجود نداشت، به شرح زیر است:

  • گزینه توسعه‌دهنده جهت فعال کردن کنترل موسیقی در تنظیمات سریع

اندروید ۱۱

  • شخصی‌سازی تنظیمات «منوی پاور» همراه با کنترل دستگاه‌ و کیف پول

اندروید ۱۱

  • طراحی جدید پیشنهاد اپلیکیشن در داک لانچر پیکسل

  • ظاهر جدید آیکون‌ها

انتظار می‌رود در آینده نزدیک این نسخه از سیستم عامل اندروید ۱۱ در اختیار تمام کاربران گوشی‌های پیکسل که از آن پشتیبانی می‌کنند، قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pishro
    pishro | ۱۳ خرداد ۱۳۹۹

    زشت تر شده

مطالب پیشنهادی