ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنر پلی 4
تکنولوژی

آنر پلی 4 به همراه نسخه پرو معرفی شد

ساعاتی قبل سری آنر پلی 4 رونمایی شدند؛ دو گوشی 5G با چیپست های قدرتمند ۷ نانومتری و امکاناتی فوق العاده در زمینه عکاسی. این دو محصول گرچه به لحاظ اسمی مشابه هم هستند اما تفاوت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۳۵

ساعاتی قبل سری آنر پلی 4 رونمایی شدند؛ دو گوشی 5G با چیپست های قدرتمند ۷ نانومتری و امکاناتی فوق العاده در زمینه عکاسی. این دو محصول گرچه به لحاظ اسمی مشابه هم هستند اما تفاوت هایی کلیدی با هم دارند که در ادامه آنها را با شما درمیان می گذاریم.

آنر پلی 4 پرو

آنر پلی 4 پرو به یک چیپست کایرین ۹۹۰ (نسخه ۷ نانومتری با مودم اکسترنال 5G) مجهز شده تا هم قابلیت اتصال به شبکه نسل پنجم را داشته باشد و هم اینکه عملکردش همسطح با پرچمداران باشد. تازه ترین محصول آنر از پوسته Magic UI 3.1 بهره می گیرد که برپایه اندروید 10 طراحی شده و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

مدل پرو صرفا دو دوربین در بخش پشتی بدنه اش دارد اما این دوربین ها کاملا خاص هستند. حسگر اصلی ۴۰ مگاپیکسلی (سونی IMX600) با گشودگی دهانه لنز 1/1.7 و فیلتر RYYB است و آنر اعلام کرده که نسبت به سنسورهای عادی ۴۰ درصد نور بیشتری را دریافت می کند و میتوان تنظیمات آن را تا ایزو 204,800 بالا برد.

حسگر دوم زوم سه برابری اپتیکال دارد (زوم هیبریدی ۵ برابری و زوم دیجیتالی تا ۳۰ برابر) و به تکنولوژی لرزشگیر اپتیکال مجهز شده و عکس های ۸ مگاپیکسلی از سوژه ها میگیرد. آنر همچنین یک سیستم فوکوس خودکار را هم برای این دوربین در نظر گرفته است.

آنر پلی 4

دوربین اصلی این موبایل توانایی ضبط ویدیوهای 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه دارد و نبود لرزشگیر اپتیکال در سنسور اصلی را با سیستم لرزشگیر مبتنی بر هوش مصنوعی در چیپست کایرین خود جبران کرده است.

آنر پلی 4

آنر پلی 4 پرو همچنین به یک نمایشگر ۶.۵۷ اینچی با رزلوشن 1080p+ مجهز شده است و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی آن درون حفره کوچکی تعبیه شده که در بالای این نمایشگر جا خوش کرده است. البته یک حسگر ۸ مگاپیسلی اولترا واید نیز این دوربین را همراهی می کند.

انرژی مورد نیاز کلیه این قطعات از طریق باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می شود که از تکنولوژی شارژ سریع ۴۰ واتی پشتیبانی میکند و ظرف تنها ۳۰ دقیقه تا ۷۰ درصد ظرفیت آن پر می شود.

آنر پلی 4 پرو هم اکنون در قالب رنگ های آبی و مشکی برای پیش سفارش موجود است و قیمت پایه تعیین شده برای آن ۴۱۰ دلار اعلام شده که آن را به یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های مبتنی بر کایرین ۹۹۰ بدل می کند.

آنر پلی 4

آنر پلی 4 با نمایشگر ۶.۸۱ اینچی خود کمی بزرگ تر از مدل پرو است. این گوشی به یک پنل IPS LCD با رزلوشن 1080p+ مجهز شده است و کارت ریدر آن در بخش جانبی اش تعبیه شده است. اما برخلاف مدل پرو این گوشی تنها یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در بخش جلویی بدنه اش دارد.

در بخش پشتی بدنه این موبایل نیز چهار دوربین به چشم می خورد؛ حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است و بیشتر برای عکاسی در محیط های روشن بهینه سازی شده است. با این حال به لطف تکنولوژی پیکسل بینینگ (pixel binning) ابعاد موثر هر پیکسل این لنز به ۱.۶ میکرو متر رسیده و گشودگی دهانه لنز آن برابر با f/1.89 است؛ در نتیجه میتوان انتظار داشت که عملکردش در نور کم هم قابل قبول باشد.

حسگر بعدی در این مجموعه ۸ مگاپیکسلی است و پس از آن با یک لنز ماکرو دو مگاپیکسلی و نهایتا یک حسگر دو مگاپیکسلی عمق سنج روبرو هستیم. دوربین اصلی میتواند ویدیوهای video از سوژه ها بگیرد هرچند که نرخ فیلم برداری آن از ۳۰ فریم بر ثانیه فراتر نمی رود.

آنر پلی 4 از چیپست ۷ نانومتری Dimensity 800 مدیاتک با چهار هسته پردازشی کورتکس A76 و چهار هسته A55 بهره می برد و رندر گرافیکی آن نیز به پردازنده Mali-G57 MC4  محول شده است (سخت افزاری مشابه به نسخه بهره مند از کایرین اما در گروه میان رده ها). این چیپست دارای یک مودم 5G یکپارچه است و در احاطه یک محفظه بخار ۹۹۱ میلی متر مربعی قرار دارد تا حین فعالیت خنک بماند.

ظرفیت باتری این گوشی ۴۳۰۰ میلی آمپر است و با توان ۲۲.۵ وات شارژ می شود که کمی کندتر از نسخه پرو است. این موبایل میان رده ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و به لطف کارت حافظه میکرو اس دی در نظر گرفته شده برای آن میتوان ظرفیت ذخیره سازی اش را تا ۵۱۲ گیگابایت ارتقاء دارد. هر دوی این گوشی ها از دو سیم کارت پشتیبانی میکنند.

آنر پلی ۴ در رنگ های آبی و مشکی و با قیمت پایه ۲۸۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • GHAEM
    GHAEM | ۱۵ خرداد ۱۳۹۹

    قیمتاش بالاست تو رنج قیمت اینا شیائومی امکانات وسخت افزار قوی تری داره

    • Mohammad Kadkhodaee
      Mohammad Kadkhodaee | ۱۶ خرداد ۱۳۹۹

      کدوم مدل شیائومی؟

  • badboy0098
    badboy0098 | ۱۵ خرداد ۱۳۹۹

    چه عجب کرین ۷۱۰ نیستن اینا !

  • samodi
    samodi | ۱۴ خرداد ۱۳۹۹

    و بدون امکانات گوگل! گرون شد!

  • Mehr Fa
    Mehr Fa | ۱۴ خرداد ۱۳۹۹

    پایه قیمت 253 دلار هست.280 دلار از کجا اومد؟؟؟

مطالب پیشنهادی