ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل اپلیکیشن حذف کننده برنامه‌های چینی را از پلی استور برداشت

گوگل اپلیکیشنی که تنها دو هفته از تاریخ انتشارش می‌گذشت و کاربران از آن برای پاک کردن برنامه‌های چینی استفاده می‌کردند را از پلی استور حذف کرد. اپلیکیشن «Remove China Apps» یکی از اپ‌های محبوب ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

گوگل اپلیکیشنی که تنها دو هفته از تاریخ انتشارش می‌گذشت و کاربران از آن برای پاک کردن برنامه‌های چینی استفاده می‌کردند را از پلی استور حذف کرد.

اپلیکیشن «Remove China Apps» یکی از اپ‌های محبوب هندی‌ها بود و در مدت زمان کوتاه بیش از ۵ میلیون مرتبه دانلود شد. کاربران به کمک آن می‌توانستند اپ‌های چینی را به آسانی از گوشی پاک کنند. حال این برنامه به دلیل «رفتار گمراه کننده» از پلی استور حذف شده است. بر اساس این قانون اپ‌ها نمی‌توانند کاربر را به حذف یا غیرفعال کردن برنامه‌های شخص ثالث تشویق یا تحریک کنند.

اپلیکیشن یاد شده که توسط شرکت هندی OneTouch AppLabs توسعه داده شده، محبوبیت بالایی بین کاربران هند کسب کرد. یکی از دلایل اصلی محبوبیت این اپ، افزایش تنش‌ها میان هند و چین بر سر مرزهای هیمالیا بوده است.

اپلیکیشن Remove China Apps از پلی استور حذف شد

مقامات هند در روزهای اخیر از کاربران درخواست کرده‌اند تا اپ‌های چینی از جمله TikTok را از گوشی‌هایشان پاک کنند. خبرگزاری Global Times که به دولت چین وابسته است، در واکنش به این اقدام با انتشار گزارشی به هند هشدار داد ادامه پیدا کردن این اقدامات روابط چین و هند را به خطر خواهد انداخت و از تلافی پکن خبر داد.

این خبرگزاری در ادامه گزارش خود با اشاره به سلطه گوشی‌های چینی در بازار هند، با کنایه به کاربران این کشور توصیه کرد تا به جای پاک کردن اپ‌ها، گوشی‌های خود را که ساخت چین هستند «دور بیندازند.»

اگر تنش میان هند و چین ادامه پیدا کند، شرکت‌های چینی دیگری از جمله ByteDance (مالک تیک تاک) و UC Browser که هند را بزرگ ترین بازار خارجی خود محسوب می‌کنند، احساس خطر خواهند کرد.

«نارندرا مودی»، نخست وزیر هند با جدیت بایکوت کردن محصولات شرکت های خارجی را مطرح کرده است و به منظور «استقلال» هند به جمعیت ۱.۳ میلیارد نفری این کشور توصیه کرده تا با خرید محصولات بومی اقتصاد این کشور را احیا کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • imaliw
    imaliw | ۱۴ خرداد ۱۳۹۹

    عجب اپ خوبیه! نباید برنامه چینی هارو نصب کرد اصلا

    • آریا
      آریا | ۱۵ خرداد ۱۳۹۹

      https://www.bgsbuniversity.org/remove-china-apps-android-download/

      • آریا
        آریا | ۱۵ خرداد ۱۳۹۹

        از این لینک میشه دانلودش کرد

  • آریا
    آریا | ۱۴ خرداد ۱۳۹۹

    https://www.bgsbuniversity.org/remove-china-apps-android-download/
    از اینجا میتوانید دانلودش کنید

مطالب پیشنهادی