ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند Big Bang e معرفی شد؛ محصول ۵۸۰۰ دلاری که GPS و NFC ندارد

شرکت سوئیسی Hublot که در زمینه ساخت ساعت‌های لوکس فعالیت می‌کند، از جدیدترین ساعت هوشمند خود به نام «Big Bang e» با قیمت سرسام آور رونمایی کرده است. این محصول مبتنی بر Wear OS بوده ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

شرکت سوئیسی Hublot که در زمینه ساخت ساعت‌های لوکس فعالیت می‌کند، از جدیدترین ساعت هوشمند خود به نام «Big Bang e» با قیمت سرسام آور رونمایی کرده است. این محصول مبتنی بر Wear OS بوده و GPS و NFC ندارد.

ساعت هوشمند Big Bang e در دو مدل تیتانیومی و مشکی سرامیک به ترتیب با قیمت ۵۲۰۰ و ۵۸۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد و هر دو مدل از قاب ۴۲ میلیمتری با نمایشگر لمسی OLED با رزولوشن ۳۹۰x۳۹۰ پیکسل با پوشش یاقوت برخوردارند.

قلب تپنده این ساعت چیپست اسنپدراگون Wear 3100 است و از ۱ گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۳۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. همچنین از WLAN و بلوتوث پشتیبانی کرده و تا عمق ۳۰ متری ضد آب است.

ساعت هوشمند Big Bang e از واچ فیس‌های اختصاصی با خصوصیات منحصر به فرد بهره می‌برد که برای مثال می‌توان به کمک آن‌ها برای ردیابی گاه‌شماری قمری یا تغییر ظاهر ساعت با توجه به بخش‌های روز استفاده کرد.

ساعت هوشمند Big Bang e رونمایی شد

این روزها می‌توان با پرداخت هزینه معقول یک ساعت هوشمند با قابلیت‌های مناسب از جمله GPS را خریداری کرد. به گفته سایت 9to5Google، ساعت هوشمند Big Bang e از قابلیت های GPS و NFC بی بهره بوده که با توجه به برچسب قیمت سرسام آور جای بسی تعجب است.

شرکت Hublot اسپانسر رسمی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود و آن سال از ساعت هوشمند Big Bang Referee با قیمت ۵ هزار و ۲۰۰ دلار برای داوران بازی‌ها رونمایی کرد. این شرکت اواسط آبان ماه ۹۷ نیز از ساعت هوشمند دیگری به نام Meca-10 P2P با قیمت ۲۵ هزار دلار رونمایی کرد که فقط با پرداخت بیت کوین قابل خریداری بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mr Ali
    Mr Ali | ۱۴ خرداد ۱۳۹۹

    مدل عقربه ای این ساعت تا 200 هزاردلار هم قیمت خورده توی بعضی سری هاش . این که قیمتش مفته جلوی بقیه ساعتاش . ولی مشکل اینه این اگه جای 5800 دلار 580 دلار هم بود من نمیتونستم بخرم ??

مطالب پیشنهادی