ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تأمین کننده قطعات اپل از «تأخیر بزرگ» در عرضه آیفون ۱۲ خبر می‌دهد

یکی از شرکت‌هایی که قطعات آیفون را می‌سازد، روز گذشته اعلام کرد ممکن است برخی از مدل‌های آیفون ۱۲ به خاطر شیوع ویروس کرونا امسال با تأخیر روانه بازار شوند. به گزارش بلومبرگ، «تان هوک ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

یکی از شرکت‌هایی که قطعات آیفون را می‌سازد، روز گذشته اعلام کرد ممکن است برخی از مدل‌های آیفون ۱۲ به خاطر شیوع ویروس کرونا امسال با تأخیر روانه بازار شوند.

به گزارش بلومبرگ، «تان هوک انگ» (Tan Hock Eng)، مدیرعامل شرکت «برادکام» (Broadcom)، در جلسه‌ای با سرمایه گذاران از «تأخیر بزرگ چرخه محصول» در یکی از «کارخانه‌های بزرگ موبایل در آمریکای شمالی» خبر داده است. او نامی از اپل نبرده اما به گفته بلومبرگ، «تان» در گذشته از این جملات برای اشاره کردن به این شرکت استفاده کرده است.

«تان» خطاب به سرمایه گذاران برادکام گفت که درآمد این شرکت در سه ماهه سوم سال جاری میلادی کاهش چشمگیری خواهد داشت، ولی پیش بینی می‌کند افزایش درآمدهای ناشی از فروش محصولات بیسیم که در آیفون‌ها به کار می‌روند، یک فصل دیرتر اتفاق بیفتد. این یعنی آیفون ۱۲ به احتمال زیاد حداقل تا ماه اکتبر (مهر-آبان) به بازار عرضه نخواهد شد و احتمال تاخیر بیشتر هم وجود دارد.

آیفون ۱۲

پیش از این گزارشات متعددی در مورد احتمال تأخیر در عرضه آیفون ۱۲ به خاطر محدودیت در سفرهای بین المللی ناشی از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی گسترده کارخانه‌ها در چین منتشر شده‌اند. «مینگ چی-کو» تحلیلگر باسابقه مسائل مربوط به اپل نیز اوایل اردیبهشت ماه گفت که سری آیفون ۱۲ ممکن همزمان با هم به بازار عرضه نشوند.

گزارشات قبلی بیشتر گمانه زنی و پیش بینی بودند اما گزارش جدید با توجه به اینکه از سوی یکی از تأمین کنندگان شناخته شده اپل مطرح شده، حائز اهمیت است.

پیش بینی می‌شود آیفون ۱۲ اواخر سال جاری میلادی در چهار مدل به بازار عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی