ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایشگاه CES 2021 به صورت حضوری برگزار خواهد شد

گروه نمایشگاه CES لاس وگاس با وجود نگرانی‌ها پیرامون ویروس کرونا و شیوع گسترده آن، خبر از برگزاری فیزیکی این نمایشگاه در سال آینده میلادی داده است. انجمن فناوری مصرف‌کننده (CTA) اعلام کرده که قصد دارد ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

گروه نمایشگاه CES لاس وگاس با وجود نگرانی‌ها پیرامون ویروس کرونا و شیوع گسترده آن، خبر از برگزاری فیزیکی این نمایشگاه در سال آینده میلادی داده است. انجمن فناوری مصرف‌کننده (CTA) اعلام کرده که قصد دارد راهی ایجاد کند تا غرفه‌داران بتوانند محصولات خود در نمایشگاه CES 2021 را به صورت فیزیکی و دیجیتالی به نمایش بگذارند.

نمایشگاه الکترونیک مصرفی یکی از بزرگترین نمایشگاه‌ها در جهان محسوب می‌شود که سالانه بیش از ۱۵۰ هزار نفر شرکت‌کننده دارد. مرکز همایش‌های لاس وگاس قصد دارد ۹۸۰ میلیون دلار برای نمایشگاه سال آینده میلادی هزینه کند. در حالی که بسیاری از افراد از CES به عنوان نمایشگاهی برای نمایش خودروها، تلویزیون‌ها و گجت‌های جدید یاد می‌کنند، مکانی مهم برای برگزاری جلسات میان شرکت‌ها‌، تولیدکنندگان و فروشندگان است.

CTA وعده داده که سیاست‌های بهداشتی جدیدی برای نمایشگاه درنظر می‌گیرد و قصد دارد محل‌های مختلف را به صورت منظم تمیز و ضدعفونی کند. این انجمن قصد دارد راهروها را عریض کند و فاصله میان صندلی‌ها را افزایش دهد تا فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شود. این انجمن همچنین به اندازه‌گیری دمای شرکت‌کنندگان اشاره کرده و با وجود اعلام استفاده از ماسک، آن را ضروری ندانسته است.

نمایشگاه CES 2021

تا به امروز شرکت‌های بزرگ مراسم‌ها و کنفرانس‌های خود را لغو کرده‌اند که برای مثال می‌توان به لغو کنفرانس «BlizzCon» شرکت بلیزارد در پایان سال جاری میلادی و همچنین برگزاری تمام رویدادهای مایکروسافت به صورت آنلاین تا ژوئیه ۲۰۲۱ اشاره کرد.

با وجود اعلام برگزاری این نمایشگاه به صورت فیزیکی، هنوز نمی‌دانیم تا اوایل سال آینده میلادی وضعیت ویروس کرونا در جهان چگونه خواهد بود و آیا مقامات بهداشتی در لاس وگاس چنین اجازه‌ای را به CTA می‌دهند یا خیر. این احتمال وجود دارد که حتی با دریافت مجوزهای لازم، افراد علاقه چندانی به حضور در آن نداشته باشند، چرا که شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه علاوه بر عدم رعایت فاصله اجتماعی، محصولات جدید را لمس می‌کنند که خطر ابتلا به کرونا را افزایش می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی