ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوش مصنوعی آمازون امکان پرو مجازی لباس را به شما می‌دهد

هوش مصنوعی آمازون به شما در انتخاب و امتحان کردن لباس‌ها پیش از خرید آن‌ها کمک می‌کند. سه مدل الگوریتم AI مسئول چنین موضوعی هستند و ۵۸ درصد عملکرد بهینه‌تری نسبت به فناوری‌های مشابه دارند. ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

هوش مصنوعی آمازون به شما در انتخاب و امتحان کردن لباس‌ها پیش از خرید آن‌ها کمک می‌کند. سه مدل الگوریتم AI مسئول چنین موضوعی هستند و ۵۸ درصد عملکرد بهینه‌تری نسبت به فناوری‌های مشابه دارند.

محققان در آمازون الگوریتم‌های هوش مصنوعی را معرفی کرده‌اند که در خرید لباس به افراد کمک می‌کنند. یکی از آن‌ها به شما اجازه می‌دهد که نتایج جستجوی خود را بهینه کنید. الگوریتم دیگر لباسی را پیشنهاد می‌کند که می‌تواند نزدیک به انتخاب مشتری باشد و الگوریتم آخر، تصاویر کاربر را تحلیل می‌کند و سپس نشان می‌دهد که لباس‌ها در صورت پوشیده شدن، چگونه به نظر می‌رسند.

مهندسان توصیح داده‌اند که برای ارتباط با هوش مصنوعی آمازون، کاربر می‌تواند از دیدگاه خود در فرمت متن با سطح مختلف جزئیات استفاده کند. برای مثال شاید یک مشتری به دنبال یک لباس رسمی‌تر باشد یا بخواهد لباسی با یقه متفاوت بخرد. در این هنگام هوش مصنوعی ویژگی‌های اصلی تصویر را حفظ می‌کند و تنها پارامترهای مدنظر کاربر را تغییر می‌دهد.

هوش مصنوعی آمازون

این سیستم توسط سه ورودی کار می‌کند که شامل تصویر منبع، واکنش متنی و تصویر هدف مربوط به فراخوان می‌شود. اطلاعات به صورت متوالی از سه زیرمدل عبور می‌کنند و در نقاط مختلف از فرایند، تصویر اصلی مطابق نظر کاربر تغییر می‌کند. آمازون اعلام کرده که سطح‌های پایین‌تر مدل مسئول خصوصیات ورودی سطح پایین‌تر مانند بافت و رنگ و سطح بالاتر مانند طول آستین هستند.

اصلاح بر اساس این سلسله مراتب، به آموزش سیستم برای کار با تغییرات متنی کمک می‌کند. هر انتخاب توسط یک مدل جداگانه با ۲ بخش اجرا می‌شود. محققان در نهایت خبر از این داده‌اند که هوش مصنوعی آمازون توانسته بر اساس بررسی‌ها تا ۵۸ درصد عملکرد بهینه‌تری در انتخاب لباس‌ها داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pygra
    pygra | ۱۸ خرداد ۱۳۹۹

    مهم اینه که سایز رو ببینه نه اینکه فقط طرح و رنگشو سنجید

مطالب پیشنهادی